Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Vervang het Invicta logo door een Rolex logo en er gaat een hoop bloed naar de edele delen bij de Rolex fan boys.

6 likes

Dit is wel echt de omgekeerde wereld :joy:

5 likes

Volgens mij kijk ik gewoon naar je huiskamer @Chillekasper.:sunglasses:

1 like

Een like voor de moeite :+1:

2 likes

Das toch mooi, 2 horloges voor de prijs van 1, ik zou het doen :sunglasses:

Invictas zijn wel baas hoor, hate mešŸ˜Ž

1 like

Ik heb overigens geen idee in hoeverre dit nieuws betrouwbaar is. Maar ā€¦

Maar het laat zien dat dit toch groeit dat ze potentie zien in een tweede zaak hier.

Ik heb gehoord

betrouwbaar

het laat zien dat dit toch groeit dat ze potentie zien

4 likes

Wat voor groet brengen de andere gasten op dit partijtje ??

3 likes

image

1 like

image

1 like

image

2 likes

Dat is een polonaise.
Excuus, ik had ze allemaal met een stukje taart op schoot in een kring moeten tekenen.
Dan was de verjaardag herkenbaarder.

Maar dat paste niet bij het plaatjeā€¦ de broer van @Brodie moest balen dat hij met zijn canon trui buiten was gezet en niet blij zijn.

4 likes

for-man-and-woman-autumn-spring-CANON-sweatshirt-photographer-it-fans-clothes

2 likes

Gaat dit over DB Milau?

1 like

Dat idee krijg ik idd. Probeer een nette topic te openen. Maar op 1 of andere manier voelen mensen zich aangevallen.

1 like

Ik doe even de aanname dat je alles doet met een goed hart. :green_heart::heart::blue_heart:.

Maar soms voelt het alsof je ons invicta door de strot wil duwen. En daar botst het voor me.

Ik heb uiteraard de optie om niet te lezen.
Maar ik lees graag en omdat het een forum is krijg je antwoord. Soms netjes soms bot.

Just my 2 cents

7 likes

Nog in geen 1695 jaar :sweat_smile:

1 like

Heb je 'm ook voor dat bedrag gekocht?

Heb al de voornemen om iets minder topics erover te openen overigens. Heb echt geen intentie om iets door de strot te duwenā€¦

Wat denk je zelf. Ben hartstikke arm. Dit is groot geld. Althans voor mij.:laughing: