NIEUWE PRIJS --> Perrelet Peripheral Double Rotor incl. leren, rubber en nato band

2 likes

De zomerse witte rubberen band is ingewisseld voor een zwarte leren band.

Bij verkoop wordt de originele perrelet alligator band meegeleverd.

3 likes

Up! Eventueel een ruil met een speedmaster reduced in goede staat wordt ook overwogen.

Up

1 like

Bijgaand een artikeltje met wat meer info over dit horloge.

Wat beelden van dit type horloge. Let niet op de taal. :see_no_evil:

1 like

Nieuwe prijs, 50 euro eraf, dus € 1.825.

1 like

Bijna weekend! Ik breng dit bijzondere horloge daarom toch nog maar eens onder de aandacht. Check dit filmpje eens en oordeel zelf of dit horloge bijzonder is.

2 likes

€ 1.800

1 like

Up!

Up, bijgaand wat mooie foto’s van dit type horloge.

Prachtig toch?

2 likes

Up voor het weekend! Laatste tijd neemt de interesse weer wat toe, ook via MP en chrono waar het horloge te koop staat. Echter nog geen deal.

Voorkeur gaat nog steeds uit naar verkoop, maar ik ben afgelopen week ook aangenaam verrast door aantrekkelijke ruilvoorstellen. Sta nu dus ook open voor ruil met eventueel cash up of down.

1 like

Nog geen deal dus up!

2 likes

Ook gaaf op nato.

5 likes

Up

2 likes

2 likes

Up, prijs is nu € 1.750 inclusief rubber-, leren- en nato band!

Voor dat geld krijg je echt heel veel horloge. Van de week stond nog op monochrome een filmpje waaruit volgt hoe moeilijk het is een perifere rotor te maken.

Omdat het filmpje zo gaaf is bijgaand ook nogmaals even het filmpje over hoe dit horloge werkt.

wie o wie? Doe een bod, want ik wil toeslaan voor een ander mooi horloge dat ik het op het oog heb.

Up

1 like