Nieuwe Rolex trend: TR

Omdat ik graag iets anders wilde. Horloge korter dan 6 maanden had en aldus niet te koop mocht zetten. Verkocht bij grijs, en elders iets anders gekocht.

Horloge mag je best binnen 6 maanden te koop zetten op HF, indien het voor maximaal je aankoopprijs is… :wink:

1 like

Klopt, ooit vraagprijs ontvangen?

Maar zelfs dan, vermeld je een reële prijs, krijg je inruilvoorstellen waarbij de inruilwaarde op chrono24 prijzen gebaseerd zijn.

En trouwens aan grijs verkocht voor hetzelfde bedrag als ik betaald had.

1 like

Ik weet dat er genoeg gelowballd wordt, zowel op HF als Marktplaats.

Heb ooit wel wat horloges verkocht met dik verlies, ik klaag ook niet want uiteindelijk bepaalt de markt de prijs en sommige horloges dalen sterk in waarde.

Uiteindelijk heb je 'm voor je aankoopprijs verkocht aan een grijze dealer?
Dan ben je er netjes van af gekomen :+1:t2:.

2 likes

Gun een ander de premium die je zelf ook zou pakken bij een verkoop.

We zijn allemaal even stout. Fijne zondag.

6 likes

:joy:
Ik ga stuk hier.

Yeah, toen de nieuwe verkoop regels van kracht werden hebben de grijze dealers massaal champagne geopend :champagne:

Well spoken :+1:
Eensch.

2 likes

Het is mij ook al opgevallen dat het kwaliteit van aanbod op HF sinds de nieuwe verkoopregels sterk is afgenomen vergeleken met een paar jaar terug.

1 like

Ok dan alleen verkoop tegen list. Geen geruil nu dat in de praktijk leidt tot omzeiling van de regels. Of je past de verkoopregels aan, ook prima. Maar de vermoorde onschuld hier is ongeloofwaardig.

En wat nou als je het horloge zelf voor meer dan list hebt gekocht?

Ik snap dat dit geen handelsplatform is en dat je de echte handel wil weten maar wat maakt het uit als iemand hier incidenteel een horloge verkoopt. Als je een prijs kunt overeenkomen die tussen list en de GD waarde ligt dan is het toch win win?

Mijnheer karel janken. Het lukt mij niet om via de normale weg op het horlogeforum contact met u te maken via een bericht. Ik zag uw verkoop van uw Samsung. Ik heb daar interesse in. Indien mogelijk kunt Un mij mailen op J.drunen2@chello.nl
Mvg Jan

1 like

dawson-crying

2 likes

Menéér Karel Janken.

2 likes

Kan wel janken

3 likes

:joy: :joy: :joy:

Gelukkig is het niet mijn echte naam :sweat_smile:

Voor de geïnteresseerde: In een tijd lang, lang geleden was het handig om op MSN een schuilnaam te hebben voor de :rooster: :rooster: :rooster:

Ik zal je een berichtje sturen jan!

Oke dank u wel
Gr jan