Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

mooi man

1 like

Wauw! Van harte, @Sanderrr ! Zwarte de mooiste.
Bij dat ander merk dan weer de witte.

2 likes

De zwarte! :heart_eyes:

1 like

Heel gaaf, de zwarte is verassend maar een goede keuze.
Geniet ervan!

@Captaingingerbeardd heb jij hem verkocht?

2 likes

Gefeliciteerd en erg gaaf!

1 like

Yep, Zenith AD :wink:

2 likes

Lekker man!

1 like

En zijn ze nog leverbaar of is het wachten voor een zwarte?

2 likes

Zwarte is bij ons minder besteld dan wit, dus mochten ze qua aantallen gelijk worden geproduceerd krijg je sneller de zwarte dan de witte. Maar qua leveringen kan ik geen uitspraak doen helaas, Zenith was zeker niet voorbereid op dit enorme succes.

3 likes

Leuk man!
Ik kan me voorstellen dat ze hier niet op waren voorbereid! :slight_smile:

1 like

Blijkbaar valt dat hele ‘daytona rip off’ gedoe wel mee. Ik zou er ook wel een willen!

1 like

Is er nog een verschil in levertijd als je kiest voor de strap? De combinatie witte plaat met blauwe strap staat me we aan :grin:

1 like

Ik ben bang van niet :sweat_smile:

1 like

Naast de Sub, was bang dat er overlap zou zijn maar dat is echt totaal niet het geval, vind ze heel anders, zelfs zo naast elkaar.

28 likes

Prachtig duo!!

Geniet ervan.

3 likes

Gave NA! Veel plezier ermee!

1 like

Zeker anders maar ik kan me voorstellen dat je ze voor dezelfde situatie kan gebruiken dus je moet echt kiezen. Allebei tof!

1 like

Ik hoop de witte snel live te zien of in ieder geval fatsoenlijke foto’s. Die lijkt me absoluut de bom!

1 like

Op YT staan best toffe filmpjes.

I know maar zo met de live foto’s krijg ik toch een beter gevoel. Ik had de witte besteld maar geannuleerd omdat ik verleden week voor mijn verjaardag een nieuw horloge zou krijgen van de family. Die bestelling werd echter door de verkoper geannuleerd. Deze blijft toch trekken, hopelijk binnenkort gewoon voorraad!

1 like