Nieuwe zoektocht.... Tool/diver/tactical/Field...???

Goedkoper ga je hem niet vinden.

6 likes

Ik zag deze van @Stefanmol. Zeker een mooi horloge. En een zeer nette prijs. :+1:

1 like

Yes, ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding. Komt in totaal (BTW verschil en flinke verzendkosten) op €198 bij levering in NL. Komt bij een juwelier uit Hamburg vandaan (geautoriseerd Citizen dealer).

1 like

Ook een mooi model, 39mm.

2 likes

De nieuwe Christopher Ward green C63 sealander horloges zijn ook waanzinnig :ok_hand:t2:

8 likes

Ik heb een shortlist.

Alleen eerst de Citzens verkopen. :wink:



outsider… Seiko Prospex Land horloge

Stemmen maar…

Stemmen maar…
  • Serica
  • Hanhart
  • Squale
  • Seiko
  • iets anders… .

0 stemmers

Iets anders gestemd, dan graag suggestie delen. :+1:

1 like

Morgenavond hopelijk diverse modellen passen.

De Pioneer Preventor 9 zeker.


Wellicht deze 2 ook nog.


7 likes

Tof hoor, ik vind die onderste ook erg geslaagd :ok_hand: veel plezier

1 like

Die zijn tof , gelijk eens kijken :+1:

1 like

Ja die zijn inderdaad heel gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Zo, net ff 3 horloges gepast. Mooi merk. De 417 (steve mcqueen) is erg mooi. De Hanhart Preventor9 valt toch af. De metalen band is wel echt heel goed. Mijn zoektocht gaat vrees ik toch nog door.

8 likes

9 likes

Zeker tof, maar de witte mist de uitgesneden markers op 3/6/9. En dat is juist één van de details die de Aquascaphe zo tof maakt.

4 likes

Dat klopt :wink:
Dank je wel nog voor je tijd. Zeer mooie horloges.

Wellicht is de Srpe61k1 iets.
Dan kan je de Serica ook gelijk aanschaffen en zit je nog niet over je budget heen. :partying_face:

4 likes

Certina of hamilton is misschien wel iets :grinning_face_with_smiling_eyes: erg tevreden van :+1:

6 likes

Sinn ux misschien.

1 like

Koop je 3 van deze en hou je 190 Euro over, of gewoon 1tje en dan hou je 730 Euro over.

38-42mm :ballot_box_with_check:
Automaat of quartz maakt niet uit :ballot_box_with_check:
Waterdicht min 100 meter(Zwemmen doe ik wel met andere horloges) :ballot_box_with_check:
Band maakt niet uit, wissel toch van banden.
Tool/tactical/diver look. :ballot_box_with_check:

3 likes

incoming

7 likes

Ik heb een aantal Seiko horloges gehad en elke keer zet ik deze redelijk snel weer te koop. Niet dat het geen goed product is.