Nieuwste model breitling avenger inruil mogelijk

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Breitling Avenger
Diameter:43
Leeftijd:9-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set zelfs caseback sticker erbij en factuur €3750,- vol in de garantie.
Verzendkosten of afgehaald:beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): max twee x gedragen echt als nieuw ook de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: €2950,- inruil tot €950 mogelijk mooie seiko,sinn, citizen of ??? bied maar aan ik ben wel kieskeurig geen plak merken en vanaf 40mm. Wil in ieder geval €2000,- voor de andere hobby erbij.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Upppp! Inruil van nieuwe apple watch ook mogelijk wel 44mm. ML aikon seiko mm200 enz enz.

1 like

Up up

Niemand? Bieden mag prijs is bespreekbaar. Mooie ml aikon geef ik goede inruil prijs voor

2 likes

Laatste up gaat waarschijnlijk gewoon blijven mits een leuke deal. Hogere inruil nu ook mogelijk. Liefst wel met aardig wat geld bij.

Oké nog een upje grotere inruil mogelijk wel recente modellen. Oris duikers met redelijke bij leg ml aikon of iets anders leuks. (Prijs is onderhandelbaar)