nitram

Mijn TIMEX Marlin deze week verkocht aan gepassioneerd horlogeliefhebber en medeforumlid Martin @nitram en dat was- net als de vorige keren dat we in het verleden zaken deden- een zeer prettige ervaring! Fijne communicatie en zeer snelle betaling. Altijd goed met Martin.:ok_hand:

Heel veel plezier met de Timex en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Stukje soepel Seiko-rubber verkocht aan @nitram, Snelle, soepele deal, geen geneuzel enzo.
Top Martin!

1 like

Aanrader: op een schaal van 0 tot 10 zo ergens rond de 8, 9 à 10 :wink:

Heb een prachtige Seiko wandklok model ‘regulateur’ overgenomen van Martin.

Heb de klok afgehaald in Amsterdam. Was erg leuk, we hebben volgens mij 2 uur over horloges zitten kletsen haha.

Martin bedankt!

Snelle, soepel deal met @nitram. Horloge kwam bomb-proof verpakt aan en bevalt uitstekend.
Onderhandeling, communicatie en afhandeling is vriendelijk en snel. Aanrader!
Dankjewel Martin.

Horloge verkocht aan @nitram, snelle betaling en goede communicatie ondanks dat ik vergeten was het instructieboekje mee te sturen. :see_no_evil: Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @nitram. Fijne deal gesloten en goed contact. Bedankt Martin en veel draagplezier!

1 like

Fijne deal mer Martin, bombproof verpakt, en binnen 1dag binnen.
Thanx martin

1 like

Van Martin de HFLE Invicta 1953 overgenomen. Helemaal blij en tevreden. Top!

Een leuke Epos van @nitram overgenomen. Lekker snel en mooi verpakt. Leuke deal, bedankt!

Seiko 5 van Martin overgenomen. Bedankt voor de leuke conversatie en de koffie!

1 like