Deze No-Watch is een 24 uurs einzeiger.
Verrassend goed af te lezen! Voor de minimalist. Of als vakantiehorloge, om te onderstrepen dat ongeveer de tijd weten goed genoeg is. Het is een limited edition, nr 126 van 750. Daarmee heb ik er in mijn vakantie-opruiming nu zes op het forum te koop staan, en dat is ook even de limiet.
Te koop: No-Watch CM1-2413
Diameter: 42mm
Leeftijd: Nieuw gekocht in 2016. Voor de zekerheid heb ik er voor deze verkoop gisteren een nieuwe batterij in laten zetten.
Factuur en/of certificaat: Niet meer aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, tag en travel-pouch aanwezig
Verzendkosten: Verzenden op risico koper. Aangetekend verzenden zit bij de vraagprijs inbegrepen.
Conditie (krassen, werking etc): Goed, aan de band is wel te zien dat hij op de pols heeft gezeten. Op de kast is het op de vergrote foto’s nog speuren naar krasjes.
Soort uurwerk en kaliber: Swiss quartz movement Ronda 515.24H
Vraagprijs: € 126,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).