Nogmaals: Interwatch.nl

Hallo allen,

ik weet dat er al een eerdere topic over dit bedrijf is, maar daar is weinig reactie op gekomen, wellicht hebben meerdere mensen al ervaring met deze jongens? De site en reacties hier zijn tot zover positief…

Lijkt mij dat de reacties hier toch wel positief waren? http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,9194
Mijn mening is onveranderd positief.

www.interwatch.nl is een keurig bedrijf, heb er inmiddels 4 horloges gekocht, 3 x breitling en 1 x rolex. ik zou zeggen daar koop je met vertrouwen. bellen en ophalen is geen probleem.

Zeer goed bedrijf en goede afhandeling !!!

Even een meer recente ervaring: ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Heb onlangs een CvdK Ariadne SS bij Interwatch gekocht. Door omstandigheden kon het horloge niet op de afgesproken datum verzonden worden (met koerier naar Azië!). Als troost kreeg ik een gratis winder, terwijl de verzendkosten ook al voor rekening van Interwatch kwamen. Super service!

Groet,

Bas

Google eens op het adres van Interwatch. Altijd leuk om te zien hoe e.e.a. nou in elkaar zit.
Jur

Kom voornamelijk verwijzingen naar juwelier, diamant slijpers, diamant zetters tegen. Ook wat links naar chrono24.com, zo te zijn zijn ze vrij dol op AP Royal Oak aan de Hogehilweg te Amsterdam.