Nomos Orion 38 Weiss

In verband met te weinig draagtijd is mijn Nomos Orion 38 Weiss te koop. Horloge is in zeer goede staat. De kleur van de dial is moeilijk op de foto te krijgen. Lijkt in het echt wat lichter/witter.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Nomos Orion Weiss
Diameter: 38
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31-12-2019
Factuur en/of certificaat: certificaat, aangeschaft bij ten2two
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor rekening koper (alleen verzekerd verzenden) of afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Nomos Alpha
Vraagprijs: 1.195 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Nog niet het juiste aanbod ontvangen. Doe gerust een bod op deze stijlvolle dresser. Vraagprijs wordt 1.175 euro excl verzendkosten.

1 like

Nog geen passend bod ontvangen voor deze in zeer goed staat verkerende dresser. Nu voor 1.175 inclusief een heel weinig gedragen premium horlogeband van Bulang and Sons.

1 like

Nog een keer een verlaging dan, 1.150 euro voor deze mooi, complete dresser. Kom gerust langs om te passen, om de pols komt dit horloge pas helemaal tot z’n recht.