NTH Devilray GMT

Te koop: NTH Devilray GMT in licht blauw, Limited Edition, slechts 25 stuks van gemaakt.
Dit betreft een samenwerking van NTH met Watchgecko.
Geweldig zomers horloge, nog nooit gedragen, de metalen band is nog niet op maat gemaakt. Full set uiteraard. Zie hier voor de verdere specs:

Diameter: 43 mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023, eerste eigenaar, gekocht via Watchgecko
Factuur en/of certificaat: Garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Inclusief
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw
Soort uurwerk en kaliber: NH34
Vraagprijs: Meteen voor de bodemprijs van 485 euro inclusief verzending binnen Nederland. Nieuwprijs is 650 euro excl. verzendkosten en importkosten.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Up! Prijs mag naar 465 euro, echt heel laag voor een volledig nieuwe limited edition Devilray.
Niet eens met de prijs? Let me know!

1 like

En weer omhoog. Deze Devilray is echt heel mooi! En gloednieuw. Nooit gedragen. Wie maakt me los. 440 euro? Ik wil er vanaf in het pinksterweekend! Dus noem een prijs en wie weet komen we eruit.

1 like

Ok 425 euro inclusief verzending. Heb je echt een hele mooie retro duiker in een heerlijke zomerse kleur, en ook nog een limited edition EN gloedjenieuw! Nog nooit gedragen! Ik wil er graag vanaf dus neem contact op en wie weet!

1 like

Verassend dat deze er nog is! Echt een prachtig horloge van NTH, geweldig voor in de zomer in deze kleur en ook nog een een Limited Edition GMT en gloednieuw. Laatste up, laatste prijsverlaging, mag weg voor 399 euro. Anders ga ik m lekker zelf dragen deze zomer.

1 like

Nog 1 laatste keertje dan… 370 euro. All in.

Laatste ultieme poging. 340 euro incl verzending ……

2 likes