Ohpf: Aviator F Serie chrono

Te koop en/of te ruil:
Deze leuke zomers ogende redelijk interessante horloge voor een prikkie. Ja hij heeft er vaker opgestaan zonder succes, ik denk dat de prijs te hoog was. Reden van verkoop is dat ik funds wil vrij maken voor een nieuwe collectie. Haha nee grapje, ik draag 'm nooit meer en wil ruimte maken.

Merk en model: Aviator F Serie
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2 jaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: alleen het horloge en nog een bandje naar keuze (foto’s krijg je in pb)
Verzendkosten of afgehaald: gezien het geen moeite is om dit horloge op te komen halen stuur ik 'm kosteloos op
Conditie (krassen, werking etc): conditie is prima, geen gekke dingen
Soort uurwerk en kaliber: quartzS
Vraagprijs: eurootje of 20? Of wellicht wat leuke 22mm bandjes, verzin iets leuks maar hou het wel een klein beetje redelijk

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Garoetels! :v:

Up voor deze eckte speciale horloge. Als je vandaag nog reageert dan ga ik speciaal voor jou naar de winkels om een enveloppie te halen EN doe ik er een handgeschreven briefje bij met wat hartjes. (zelfgemaakte hartjes uiteraard)

Speciaal voor jou

Oké dan over op de agressieve verkoop techniek:

HORLOOGETJEE VANDAAG EEN BERICHT MORGEN VERZONDEN, KOMT DAT ZIEN!

Laatste kans deze week, woensdag ben ik weer effetjes weg😎

Ja hoooorrrrrr hij is er nog.

Je verwacht het niet…

Eenmaal, andermaal, niet verkocht

Gereserveerd voor een forumlid.

En verkocht :v: