[OHPF] Grand Seiko SBGX005

TE KOOP
Grand Seiko
SBGX005 Quartz Caliber 9F62-0A10 Masterpiece.
Zeer mooie champagne sunburst wijzerplaat.

Het is een supergaaf horloge. In het echt nog veel mooier maar dat is moeilijk op de foto te vangen!
Vooral de wijzerplaat, wijzers en markers. Zo mooi afgewerkt! Maar ook de band voelt zeer kwalitatief aan.
Met zeer hoogwaardig quartz uurwerk.
Op internet gaan al bedragen tot 2100,-- met doos. Wat ook niet alles zegt…maar toch. Mag gezegd worden.
Het horloge heeft onderhoud en nieuwe batterij gehad met de complimenten van de horlogemaker. Daarna niet gedragen en met uitgetrokken kroon weggelegd,
Het horloge is van mijn vader geweest en na zijn overlijden in mijn bezit gekomen.
Het horloge moet dus niet weg maar mag weg zodat ik van de opbrengst een mooi aandenken aan de muur kan kopen van een kunstwerk met IJsvogel.

Merk en model: SBGX005
Diameter: 34 mm (draagt als 36 mm
Leeftijd: 1998 (23 jaar)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1998
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden
Conditie (krassen, werking etc): lichte haarlijnen op kast en band, geen butsen of diepe krassen, glas onbeschadigd.
Soort uurwerk en kaliber: 9F62 Quartz (zeer nauwkeurig!)
Vraagprijs: € 1100,–
Verzenden: voor kosten koper en enkel verzekerd/aangetekend

Door de brandpuntafstand lijkt het horloge op de foto iets groter.
In werkelijkheid iets kleiner/subtieler/sierlijker.
Mijn pols is met 17,2 cm gemiddeld. Er zitten extra schakels bij voor de grotere polsmaat.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Up voor bovenstaande schoonheid!

Prijsverlaging naar € 1000,-- (uiterst)

En een Up!

UP!
Nu € 999,-- waarvan € 49,-- voor KWF.

4 likes

Laatste prijsverlaging en upje.
950 Euro…Anders gaat de schoonheid uit de verkoop.

1 like

Upje voor deze GS schoonheid!

Laatste kans. Na het weekend gaat deze schoonheid uit de verkoop.

UP!
Verkoop kort verlengd.
Tot/met het komende weekend te koop voor 900 waarvan 50 Euro voor KWF of 900 zonder KWF.

Daarna is het echt over en kans voorbij. :grin:

Onder voorbehoud verkocht.