Ohpf: Seiko SPB071J1 Special Edition incl Miltat bracelet

Te koop:

Deze prachtige Seiko mag naar een nieuwe liefhebber. Ik heb deze in juni 2020 via het forum overgenomen en naar tevredenheid en met liefde gedragen maar het is tijd voor iets nieuws.

De dial van deze Seiko springt direct in het oog met de gradee kleurovergang van zwart naar blauw. Zelfs niet horloge kenners vinden dit een prachtig en bijzonder horloge!

Merk en model: Seiko SPB071J1
Diameter: 42,6 mm
Leeftijd: 5 mei 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juni 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, tags, originele rubberband met metalen keeper, Miltat/Strapcode Super Oyster bracelet op volledige lengte
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): 9/10, zeer kleine gebruikerssporen, verder in goede staat. De originele rubberband ziet er wel wat ouder uit. Het uurwerk loopt naar behoren. De Miltat heeft wat deskdive sporen.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15 met hacking
Vraagprijs: € 650,00 (netjes bieden mag)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Up!

Een geïnteresseerde wees mij op de kleine krasjes op de bezelrand. De bezel insert is krasvrij, de bezel heeft inderdaad hele kleine krasjes die mij nooit gestoord hebben.

Daarom de prijs wel naar beneden, namelijk €600,- inclusief verzendkosten. Een koopje, gezien de Miltat al 100 usd exclusief invoer heeft gekost.

2 likes

Up en naar € 575, -

Up! Ik ben in een goede bui. Aas je op dit horloge? Stuur mij een PM met een redelijk bod. Maybe, just maybe… I’ll bite! Ik sta ook, hetzij beperkt, open voor 1:1 ruil of met bijbetaling van mijn kant.

1 like

Upje. Ruil is niet meer aan de orde ivm de aanschaf van een Oris. Wie doet mij bod rond de €500,-? Ik blijf in die vrolijke bui hangen en ben dus zeer goed gezind… :sunglasses:

2 likes

Up!

1 like

Omhoog. €500 dan? Gelijk laagste HF prijs, ander ga ik hem zelf weer dragen of ik ga lekker onderhandelen en lachen op Marktplaats.

2 likes

Gereserveerd!

En deal met HF-er rondgemaakt! Verkocht.

1 like