Ohpf Seiko Sumo Blue Coral SBDC069J1 incl Crafter Blue Cb02

Te koop ivm aanschaf van een andere duiker. Deze prachtige JDM Sumo SBDC049J1 met sunburst blauwe dial. De ultieme zomerknaller met een super fijne afwerking. Maakt plaats voor een MM200, daarom alleen te koop.

De Sumo heeft prachtige lijnen. De Sunburst dial is in het echt ongeëvenaard, ik krijg het niet lekker op de foto helaas… Het horloge is door de vorige eigenaar bij Gnonom Watches besteld omdat dit een JDM model is en dus niet buiten Japan verkrijgbaar is.

Merk en model: Seiko Sumo Blue Coral SBDC069J1
Diameter: 45mm
Leeftijd: Niet bekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set zoals door Gnomon Watches geleverd, inclusief watch strap tool en Crafter Blue CB02 blauwe rubber band.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekende staat, netjes, geen krassen op kast of glas, alleen deskdive sporen op de stalen band.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15 op 21.600 bph
Vraagprijs: 450 euro inclusief de blauwe Crafter Blue CB02. Een goed bod wordt altijd overwogen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Meer foto’s op aanvraag beschikbaar.

Bedankt voor het kijken!

10 likes

Wel interesse maar nog niets concreets. Ik snap het ook wel, met dit regenachtige weer is het lastig om je voor te stellen hoe je op een zonnige zomerdag met deze heerlijke klok bij het zwembad aan de Nederlandse Rivera ligt te shinen, terwijl je ligt te wachten op jouw tijdvak om te mogen zwemmen… Maar geloof me, shinen doe jij! Dat verdien je toch?

Een toevoeging aan de advertentie, de band is op maat voor een 20cm pols en heeft dus nog 2 extra schakels. De CB02 is ook geschikt voor de wat grotere pols.

Upje en de prijs net even wat scherper voor de twijfelaar, nu inclusief gratis verzekerde verzending omdat dat toch echt mijn voorkeur heeft.

1 like

Sunday Morning UP!

Oke Oke, ik maak er € 440,- inclusief van! Doe eens gek!

Had ik al gezegd dat de sunburst echt fantastisch is? Een YouTuber noemde hem zelfs beter dan de sunburst van Rolex… :wink:

1 like

Ohpf buiten HF.

Verkocht.

1 like