OHPF: Squale Master x Palombari Comsubin

Het is tijd om afscheid te nemen. Het is een plaatje maar mijn interesse verlegd zich heel snel naar platter en kleiner. En daar moeten we ruimte voor maken.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Squale Master x Palombari Comsubin
Diameter: 42mm
Leeftijd: juli 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2023
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan beide.
Conditie (krassen, werking etc): Top, vreemde veeg op case back die alleen onder bepaald licht zichtbaar is maar voor de rest geen beschadiging te vinden.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 Elabore
Vraagprijs: €1750

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Wat een week heb ik achter de rug hier op horloge forum!

1. Naar TL-2 gegaan
  2. M’n eerste horloge hier verkocht.
  3. Naar TL-3 gegaan.

En nu, als klap op de vuurpijl, mijn allereerste…

Als je nou vandaag in het zonnetje loopt, denk er maar eens aan hoe deze titanium klatser met prachtige sunburst plaat op jouw pols zou kunnen shinen!

Zoals gezegd, een mooi ruilvoorstel is zeker een optie. Kan met cash up en down.

7 likes

En we mogen weer!

UP!

Een aantal mooie inruil voorstellen gekregen maar het horloge voor mij zat er nog niet tussen. Wellicht kan wat extra beeldmateriaal de twijfelaars over de streep trekken!

Voor de vriendelijke bieder mag de blauwe canvas band van Watchbandits die op een antal foto’s er op zit en er erg mooi bij past erbij.

3 likes

Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy naar de blauwe Squale!

Gave ruilvoorstellen gehad maar nog niet het juiste voor mij (wel hartelijk dank voor de correspondentie heren!). Je kan ‘m natuurlijk ook met echte Euro’s kopen!

2 likes

We zijn er nog niet. Of juist nog wel.

Dus we gaan:

Een aantal leuke gesprekken hier en op andere fora, aantal prijsvoorstellen op Chrono en een hoop mooie ruilhorloges voorbij zien komen.

Kleine drop in de prijs naar €1700 (ruil blijft €1750) om eventuele twijfelaars over de streep te trekken. Qua ruil is cash up ook een optie. Meest kansrijk zijn meer dressy horloges of vintage (inspired) chrono’s.

1 like

Ik begin onze Oosterburen steeds symphatieker te vinden. Van de week een prachtige GS gekocht daar en deze is nu OHPF van een sympathieke Duitse Dr buiten dit platform.

3 likes