OHPF: Stowa Flieger 2019 (No logo, no date), zgan Full Set €750

Te koop: Een mooie Stowa flieger met een (over)complete set van nog geen jaar oud. Dit horloge behoeft geen introductie, en is naar mijn mening de flieger met de beste prijs-kwaliteit verhouding. De afwerking voor het geld is echt top (oa met de hand geborstelde kast) en samen met het prettige formaat is dit een zeer fijn horloge om te dragen. Zelf heb ik hem een half jaar in roulatie met ongeveer 9 andere horloges gedragen.

Verdere gegevens:
Naam: Stowa Flieger Klassik Automatic no logo no date
Uurwerk: ETA 2824-2 Top Grade met perlage en hitte geblauwde schroeven (automatisch
Glas: Saffier voor en achter met AR-coating aan de binnenzijde (ook voor én achter)
Dimensies: 40mm kastbreedte, 48.6mm lug2lug, 10.2mm dik inclusief flink gebold glas, 20mm lugbreedte
Leeftijd: 03-2019 bij Stowa zelf gekocht, dus nog ruim een jaar garantie

Staat: 95/100. Het horloge en de kast zijn in perfecte staat, op bandenwisselsporen na. Deze zijn zichtbaar als haarlijntjes aan de achterzijde, en één plekje op de rechter bovenlug (zie laatste foto). Verder zijn er zelfs geen haarlijntjes op de kast en gesp te ontdekken. Beide glazen zijn krasvrij, de band is één keer gedragen, de vouwsluiting is krasvrij en is nooit gedragen.
Als je andere witte spikkels zie op de foto zijn het stofjes, geen krassen.

Komt met: Als full set: Originele doos en omdoos, handleiding, getekende garantiekaart, originele rekening, het horloge op originele band, extra Stowa geborstelde vouwsluiting met handleiding voor de vouwsluiting

Prijs: 775 euro. Dit lijkt me een zeer nette prijs voor een nieuwstaat Stowa van nog geen jaar oud. Liever geen ruil. Ophalen kan in centrum Utrecht, verzenden is ook mogelijk. In het geval van verzenden wordt hij op kosten van de koper verzonden, wat uiteraard bombproof in bubbelpapier gebeurt.

Ervaringen met mij zijn te vinden op https://www.horlogeforum.nl/t/sjoepert

Foto´s in willekeurige volgorde:

15 likes

Up, mensen dit is een heerlijk horloge voor een fijne prijs!

Vrijdagavond uppert

Up en down naar €750

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.