Dag,
Een tijdje geleden heb ik een Tudor BB 36 mm bij Olfert & Co gekocht. Of beter gezegd, betaald ipv gekocht. Levertijd stond toen op de site zou een paar weken zijn. Ik heb op aanraden van een mede forum lid een kortingscode gebruikt waarmee de prijs zeer scherp was. De koop is gesloten en ik kreeg ook bevestiging van de bestelling. Dat is nu ongeveer 5 weken geleden. Na een paar weken heb ik er achteraan gebeld. Hij zou er snel aan komen. Gister kreeg ik een mail met de volgende boodschap:
Vielen Dank. Das Modell hat leider Lieferzeit und keinen Liefertermin, weshalb wir Ihnen anbieten wĂĽrden die Bestellung zu erstatten.
Het lijkt alsof ze zeggen dat ze niet weten wanneer de tudor komt en dat ze me willen terug betalen. Begrijp ik dat goed?
Ik heb op zich geen haast en wil best een paar weken wachten. Ik wil echter geen half jaar wachten. De levertijd op de website staat nu op 4 tot 6 weken.
Iemand enig idee waarom ze dit voorstellen? Hebben ze m te goedkoop aan me verkocht?