Omega Constellation

Te koop aangeboden:

Merk en model: Omega Constellation gold/steel
Diameter: 34 mm
Leeftijd: 1995
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, papieren, afgetekende garantiepas en drie extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald: Mag beide.
Conditie (krassen, werking etc): Deze super leuke excentrieke Omega verkeerd in een gebruikte maar naar mijn mening nog mooie staat. Het glas is helemaal schoon, echter de band en de kast vertonen wel de tand des tijds. Het uurwerk loopt perfect.
Deze uitvoering van de Constellation heeft een stalen kast met een gouden bezel en “claws”. Ook de band is staal/goud met in de sluiting het gouden Omega logo. Reserve schakels zijn aanwezig.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz met dag en datum aanduiding.
Vraagprijs: €1200,- (voorkeur is verkoop omdat ik altijd wel iets anders op het oog heb, echter een voorstel voor een ruil kan geen kwaad).

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up!

Up! Een prijsvoorstel is uiteraard welkom mocht je interesse hebben :blush:

1 like