Omega consternatie- 4 jaar verder

Ik ben behoorlijk ontdaan! De banvloek. Ik moet even bijkomen…hier heb ik even een Brugse Zot voor nodig…

3 likes

Een bleke of een donkere…

1 like

Waarom wil ie er eigenlijk nog iets van maken? Ik neem aan dat ie geen vrouwenhorloge gaat dragen.

Met dat in het achterhoofd snap ik de batterijwissel ook niet zo.

Een bleke :beers:

1 like

De beste, als je het mij vraagt :wink:

2 likes

Hoewel ik het volmondig met je eens bent dat intelligentie toegejuicht dient te worden in plaats van uitgelachen, is @Anacharsis helaas collateral damage in mijn offensief tegen archaïsch taalgebruik. Het causaal verband, mijn beste!

Ik raad een boterbiertje aan :smiley:

3 likes

Man man man… dit is toch wel zeer pijnlijk om te zien… :cry:

1 like

Waar je pas aan toekomt als je eerst de wanprestatie aan de orde hebt gesteld… (dat is een toerekenbare tekortkoming im de nakoming van de reparatie-overeenkomst zijdens de knoeiende idioot die deze Constellation heeft gesloopt).

Dit is geen batterijtje wisselen, maar een horloge slopen door onoordeelkundig gekluns.

2 likes

Maar was hier dan sprake van een overeenkomst? :stuck_out_tongue:

1 like

Bij deze Clim! Wat een knoeier zeg!

Ik heb niets toe te voegen aan al die goede adviezen hierboven, zowel de juridische :man_student:t2: als de fysieke :muscle:t2:, behalve deze: breng jouw omega alsjeblieft niet naar deze prutser :pray:t2::see_no_evil:

2 likes

Hahahaha. Nee hoor die wordt waardig behandelt.

1 like

Wat een geklooi inderdaad. Net een horloge voltooid waar ook een halve tube contactlijm op was losgelaten, IN het uurwerk zelf dan welteverstaan. 12 uur werk om 'm weer fatsoenlijk aan de praat te krijgen.

Die Constellation is eigenlijk nauwelijks meer te redden vrees ik…

1 like

Zo, da’s lang geleden! :wink:

Ik zou eens bellen met Ferry Schweitzer (http://www.vintagehorloges.nl/), hij is echt de autoriteit op het gebied van Omega en wellicht kan hij er nog iets van maken of heeft hij misschien een donor.

2 likes

Wat een amateur! :confounded:

1 like

Ik vrees dat dit horloge total loss is. Wijzerplaat beschadigd, bezel beschadigd, kast idem. Kroon niet goed meer, uurwerk moet worden nagekeken, in ieder geval het datum verzet. En dat voor een quartz Constellation. Kansloos ben ik bang. Een nette 2e handse kost mogelijk minder. Rekening naar die prutser zou ik zeggen.

1 like

Dit heb ik zelfs nog nooit met een horloge voor elkaar gekregen!
Wat een sukkel!
Sterkte met het restaureren van dit klokje.Hopelijk vind je snel een exemplaar waar je zo’n beetje alles vanaf kan slopen om dit horloge weer op te knappen.

Even snel op Chono gekeken en kwam deze daar tegen.

1 like

Vrees ik ook een beetje voor, dank voor je eerlijkheid.

1 like

Hier ga ik eens kijken. Dank.

Volgens mij zit de urenwijzer ook nog 's te diep opgedrukt, en heeft daardoor een rond spoor op de wijzerplaat getrokken. Dat zou wel al zo hebben kunnen zijn.

1 like