Omega DeVille Chronometer Chronograaf Coaxial

Te koop

Merk en model:Omega DeVille chronometer
Diameter:42mm
Leeftijd:2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2021
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires:full set
Verzendkosten of afgehaald:beide
Conditie (krassen, werking etc):98/100
Soort uurwerk en kaliber:Omega 9300
Vraagprijs:3800€

Wegens NA en opruiming te koop deze chronograaf uit Omega’s DeVille lijn. De coaxial chronometer is zo goed als ongedragen, in zijn hele leven welgeteld 28 maal.
De conditie laat zich m.i. als mint omschrijven. Originele band (met vouwsluiting) lijkt ook nog ongedragen. Witgouden wijzers en indices. Inmiddels uit productie, laatste msrp 7100€

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Op een ander bandje

Voor het maatvergelijk naast eerste generatie Seamaster en een 42mm Speedy (op weer een ander bandje)

Meer foto’s volgen spoedig

17 likes

Eentje van gisteren

4 likes

Voor een Speedy met saffier betaal je tegenwoordig 7700€ (leer)
Voor een Seamaster 300m chrono 8300€ (rubber)
De DeVille staat prijstechnisch wat hoger op de ladder.Zou het horloge nog leverbaar zijn dan zou de 7100€ van 2017 met de prijsstijgingen van de laatste jaren zeker boven die van de Speed-of-Seamaster liggen. Er is helaas geen vergelijk mogelijk aangezien er tegenwoordig geen enkele chronograaf meer leverbaar is binnen DeVille-lijn.

Prijsstelling voor deze nauwelijks gedragen NL-geleverde (met factuur) chronometer is derhalve ook niet alleen uiterst scherp maar ook rotsvast.

3 likes

De wit gouden indices/wijzers ook

2 likes

Ik kan ze toch niet beide houden :man_shrugging:
Hebben trouwens allebei caliber 9300 on board

3 likes

Grey Side of the moon
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-speedmaster-2022-grey-side-of-the-moon-ceramic-8750/411692/42

De Ville 50€ eraf (3750€)