Omega DeVille co-axial chronometer

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Omega De Ville Co-axial chrono
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: full setje
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen, geen fan van verzenden
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat (als je heeeeeeel goed kijkt ergens een heeeel fijn haarlijntje)
Soort uurwerk en kaliber: co-axial 9300
Vraagprijs: voor de nette correcte en vaste prijs van 4000 eurootjes

Zelf gekocht en slechts enkele malen gedragen, waaronder op mijn trouwfeest :). Horloge braakt volgens mijn mening klasse uit. alleen loop ik zo vaak sportief en casual gekleed. Vind het zelf een onwijs mooi uurwerk, maar draag het gewoon quasi nooit wegens bovenstaande redenen en ook wel een beetje mijn 'rolex’passie/verslaving (ik beken, ik ben een zondaar). sinds ik mijn submariner heb, draag ik amper nog iets anders. zonde van dit steeds in de doos te laten om enkele keren te openen, aan te doen, ermee naar de tuin te wandelen, te bewonderen (in het zonlicht) en terug weg te steken. dan gun ik heeeeeeeel graag dit horloge een pols waar het op mag shinen. pure klasse!!!8ABBB98D-2E9B-481D-ACE9-5B803B5801CD en vakmansschap, veel meer heb ik daar niet aan toe te voegen.
ik heb geen interesse in ruilen. de collectie mag wat kleiner :slight_smile:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

:up:

1 like

2 likes

Up

Nog steeds niemand voor deze
Prachtige horloge? Vreemd…

1 like

Ben nog steeds verbaasd over de geringe interesse voor deze knapperd. Was niet van plan om te zakken in prijs voor deze in 99,9% in Nieuwstaat verkerende omega. Maar blijkbaar sla ik de bal mis… we gaan hem aanbieden voor 3500 euro. Dat is 50% van de retail price… voor een ‘nieuwe’ omega met een dijk van een uitstraling.
Benieuwd

3500 euro dus! Bottom price

Anders wordt het er 1 voor het nageslacht. :slight_smile:

4 likes

Up

2 likes

We gooien hem nog eens omhoog. Voor de twijfelaars. Hij is gewoon ‘nieuw’. Je moet echt al zoeken naar het aanwezige haarlijntje hoor.

1 like

nog een upje

4 likes

1 like