Omega-Fanatic.com

Heeft er iemand ervaring met de verzamelaar en aanbieder, Omega-Fanatic.com?

Gr., Mark

hallo, prima verkoper, reeds 6 omega’s bij hem gekocht, groet Hans

bedankt Hans ,dit klopt je hebt door de jaren heen reeds 6 horloges bij mij gekocht .
Want het blijft mijn fanatieke hobby die we op en eerlijke manier proberen te beoefenen.
Peter

Ok, heren. Bedankt voor jullie reactie. Er staan erg fraaie horloges op je site, Peter!

Gr., Mark

Hallo Mark,heb een Omega en een Tissot gekocht bij Peter.Hij heeft mooie spullen voor een mooie/redelijke prijs en goeie service(wat heel belangrijk is)

Mark,
Ik heb recent twee omega’s bij omega-fanatic gekocht. Dit is heel netjes gegaan. Je kunt ze van binnen en buiten bekijken en hebt als ze zijn opgeknapt / schoongemaakt nog over het algemeen een jaar garantie ook. Denk hierbij wel aan het feit dat het vintage horloges zijn.
Marc

Ik vind het vreemd dat hans3239, bobby, marcp allemaal geregistreerd staan sinds april 2006.
Bovendien zijn ze nog nooit eerder op dit forum actief geweest.

Groet Peter

Scherp opgemerkt Peter!

Hieronder nog even het lijstje van registreren.

Geregistreerd sinds: 14/04/2006 22:26 hans3239
Geregistreerd sinds: 18/04/2006 22:30 bobby
Geregistreerd sinds: 19/04/2006 22:28 marcp

Allen zijn rond 22.30 bezig geweest met registreren.

Verder hebben de Omega-freaks, die regelmatig posten op het forum, helemaal niet gereageerd op dit onderwerp.

Voor alsnog ga ik er vanuit dat peter.omega een eerlijke handelaar/verzamelaar is, maar het blijft toch ook vreemd dat ook hij geregistreerd is sinds: 13/04/2006 19:41

Gr., Mark

Hoi Mark ,
er is niks vreemd aan ,ik kende het horloge forum niet sorry ,
en ik ben niet zo,n computer freak dat ik alles bij houd of discussies aanga op de computer
zoals vaak gebeurd worden klanten goede bekenden c.q. vrienden van je waar je kontakt mee houd en ik heb ze gewezen op het forum mochten ze vragen o.i.d. hebben over een horloge zover ik het niet weet .
Tenslotte ben ik ook maar een hobbyist .
Ik zal jullie forum dan ook toevoegen op mijn hobby site onder links zodat meer mensen er profijt van kunnen hebben
gr.
Peter www.omega-fanatic.com

Nu ik naar de data kijk van registreren vind ik het helemaal vreemd peter.omega heeft zich op de 13e geregistreerd
met wat voor doel???
Hij wist toch immers niet dat er een replay op jou vraag kwam, de ,andere, hebben zich allemaal later geregistreerd.
Het komt bij mij nu heel erg ongeloofwaardig over het lijkt nu of hij al wist dat er een replay zou komen en zich alvast heeft geregistreerd.
Beste peter.omega als je een goede en betrouwbare verkoper bent kom je vanzelf wel bovendrijven en blijf je echt niet onopgemerkt in horlogeland,ik kijk weleens op je site en ik denk dat je wel een betrouwbare verkoper bent.
Je moet je alleen niet met met dit soort trukjes bezig houden je houd jezelf voor de gek en je haalt jezelf zo neer.
Groet Peter

Ik vind het ook een vreemde gang van zaken en niet echt briljant van Peter. Als ik op deze basis vertrouwen in iemand moet krijgen doe ik maar even een stapje terug.

Gr., Mark

Beste Peter,

Het is natuurlijk ook vreemd dat je zegt dat je niet zo computer-freak bent terwijl je een mooie website hebt. Je site staat ook op de http://horloge.startpagina.nl/ e.d., dus dan neem ik aan dat je goed bekent bent in horlogeland en het internet en wellicht ook dit horlogeforum.

Nogmaals, ik vind je site en aangeboden horloges erg mooi, maar het zal voorlopig wel even bij kijken blijven!

Gr., Mark

Goeden morgen Mark ,
helaas is het waar ik ben geen computer freak daar heb ik ook de leeftijd niet meer voor ,site is gemaakt door anderen .Wel fotografeer ik de horloge,s en update de site .
En ja ik sta op horloge pagina maar ook op http://www.horloge.startkabel.nl en nog velen anderen o.a. de site van Chuck Maddoks http://home.xnet.com/~cmaddox/watch.html en zo kan ik er meer noemen.
Maar goed kom een keer langs op de Rikketik de 28/5 is hij weer en maak je dan eens bekend want een beetje achterdocht is gezond maar we werken met open vizier en ik wil deze hobby ook zo houden
gr.
Peter

Wat een negatief topic is dit zeg. Er worden wel rare dingen beweerd. Ik ken Peter verder niet, maar dit topic draagt niet bij aan het ‘leuk houden’ van de hobby, niet voor Peter en niet voor de potentiele kopers.

Ik denk dat het verstandiger was geweest als je eerst informatie had ingewonnen bij Peter aangaande de reply’s in dit topic. Nu lijkt het net alsof Peter zijn site wil promoten door op andere accounts te posten (wat m.i. niet zo is).

Daarnaast staat zijn site idd ook op andere (grotere en betrouwbare) sites vermeld en ik denk dat dit toch ook wel wat betekent, ik bedoel, ze gaan niet iedere internetwinkel promoten. :slight_smile:

Van deze kant wil ik Peter veel succes wensen met de verkoop van zijn horloge’s en Mark, veel succes met de speurtocht naar een mooi horloge. :smiley: Ik hoop dat jullie er samen op een goede manier uit kunnen komen.

Ik denk dat peter omega een betrouwbare verkoper is en de horloges die hij verkoopt ook oke zijn maar daar gaat het ook niet over.
Ik heb alleen een sterk vermoeden en ik denk Mark ook dat een en ander in elkaar is gezet. Hij maakt zijn vrienden attent op horlogeforum vervolgens registreren ze zich allemaal in dezelfde week. En vervolgens krijgt hij van zijn vrienden een goede replay.
Ik weet niet of dat de manier is hoor.
Zoiets mag toch aan de kaak gesteld worden?
Groet Peter

Tuurlijk mag dat aan de kaak worden gesteld, alleen zoals er nu over gesproken wordt wordt er al verondersteld dat dit is wat er gebeurd. Iets wat in principe niet echt t bewijzen is.

zie andere tekst

peter.omega schreef:
zoals vaak gebeurd worden klanten goede bekenden c.q. vrienden van je waar je kontakt mee houd en ik heb ze gewezen op het forum mochten ze vragen o.i.d. hebben over een horloge zover ik het niet weet .

Hoeveel bewijs moet je dan nog hebben?

Dan zal ik een duit in het zakje doen.
Ik heb door de jaren heen vaker contact met Peter gehad en, ondanks dat ik nooit iets van hem gekocht heb, ben ik er van overtuigd dat hij een eerlijk een betrouwbare handelaar is. En ik sta al vanaf dag één geregistreerd :smiley:

2006 Schreef:

peter.omega schreef:
zoals vaak gebeurd worden klanten goede bekenden
c.q. vrienden van je waar je kontakt mee houd en
ik heb ze gewezen op het forum mochten ze vragen
o.i.d. hebben over een horloge zover ik het niet
weet .

Hoeveel bewijs moet je dan nog hebben?

Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat klanten vaker iets bij hem kopen, je bouwt hiermee dus een relatie op, je kan het een zakelijke ‘vriendenkring’ noemen. Voor zover ik het begrijp heeft hij die mensen op dit forum gewezen dat móchten ze vragen hebben die hij niet kan beantwoorden ze het hier ook nog na kunnen vragen.

Of ben ik nou degene die dit verkeerd begrepen heeft?