Omega Geneve

Hallo allemaal!

Hierbij tekoop aangeboden mijn aller eerste Omega Geneve, heb erg lang naar dit model uitgekeken en veel tijd besteed aan het vinden van mijn voorkeur.
Echter is mijn pols te dik en smoelt deze klok mij helemaal niet helaas.
De vraagprijs ligt totaal iets onder wat ik er totaal aan kwijt geweest ben en dit zou ik er dan gewoon weer uit willen halen zodat ik verder op zoek kan.

Bijzonderheden;

Er zitten wat krassenop het kristal aan de onderzijde die alleen in een bepaald licht te zien zijn maar verder geen grote afwijkingen.
Zelf had ik het plan om deze te laten vervangen maar dit plan gaat vanwege fitting in de ijskast.

Heb het idee dat de achterplaat niet orgineel is maar wel mooi. :wink:

Uiteindelijk erg strakke en mooie klok!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Omega Geneve
Diameter: 34mm (incl kroon 36mm)
Leeftijd: c.a 1966
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sinds 1,5 maand in bezit
Factuur en/of certificaat: n.v.t
Originele doos en/of eventuele accessoires: n.v.t
Verzendkosten of afgehaald: verzenden
Conditie (krassen, werking etc): goede conditie. Loopt mooi schakelen van de dag werkt ook strak en correct.
Soort uurwerk en kaliber: 601 omega sn 28167890
Vraagprijs: 500,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Upje!

Upje!
Prijsverlaging 500!
Uploaden: IMG_3046.jpeg…

Laat ‘m shinen met het mooie weer! Upje!

Nog beschikbaar sta ook open voor een leuk bod.
Up!

Prijsverlaging 450,- weekend up!

Upje voor dit leuke horloge!

Weekend up!
Leuk horloge, prima prijs. Is een opknapper maar werk word zeker beloond!

Up!

425,- voor dit schatje, kan ik het dossier sluiten en verder investeren in wat anders.
Leuk klokje! Zeker wat van te maken voor deze prijs.

1 like

Up 400,-!

1 like

Up,
Sta ook open voor een bod! Leuke dresswatch!