Omega liefhebber stelt zichzelf voor 😜

Op verzoek ts verwijderd.

58 likes

Mooie collectie al. Vind Omega ook een zeer fraai merk, ook getuige mijn Mark40 Speedmaster.

Heb je een graal Omega en welke is dat?

1 like

Welkom op dit forum met deze mooie introductie! Als jonge student heb je een goede smaak :wink:
Veel plezier hier!

1 like

Dat was en is de Constellation Pie Pan. Enorm blij deze in bezit te hebben met de redelijk zeldzame Beads of Rice bracelet. Bovendien de oersterke Cal. 561! :slightly_smiling_face: De ultieme grailwatches zijn voor mij toch de Omega Speedmaster Cal. 321, Omega Cosmic Moonphase, Omega De Ville Chrono Cal. 321 of de prachtige Rolex Daydate 1803 ondanks dat ik geen Rolex liefhebber ben, toch interesse in een DJ 1601 of DD 1803!

1 like

Danku! Zeker en vast, Omega all the way :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom :grin:

2 likes

Potverdikkie dat is een collectie om jaloers op te zijn! Heel gaaf zeg, vooral die pie pan! :wink:

2 likes

Prachtig verhaal. Ik ben zelf ook gehecht aan mijn Omega. In dit geval een Genève.

2 likes

Ook een Omega Tourbillon op het verlanglijstje?

1 like

Welkom !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

3 likes

Mooi! Altijd leuk om weer een Omegagekkie te begroeten :+1:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en mooi dat er weer een Omega liefhebber bij is!
Zelf heb ik een Omega automaat, twee Omega handwinders en een Omega Quartz.

Veel plezier hier!

2 likes

Welkom.

1 like

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

1 like

Welkom bij de club :grin: En geniet van je mooie Omega’s.

1 like

Enrique, welkom op het forum. Mooie collectie heb je al, en een duidelijke voorkeur al. Veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom, en voor een snotneus heb je een mooie collectie.

1 like

Welkom, van een andere Omega-liefhebber!

3 likes

Welkom (terug?) op het forum.
Je profielfoto staat me bij. Ben je hier in het verleden actief geweest maar zijn je oude posts verwijderd of zo?

1 like

Mijn beste,

EnriquΓ©, van harte welkom binnen de gelederen van dit inspirerende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes