Omega prijzen

Hallo,

Zoals jullie al konden lezen in mijn vorige topic’s ben ik zwevend.

Ik begon met 500 toen 1000 en nu heb ik soms zoiets van kan ook een jaar overslaan en is goed sparen voor een topper.

Nu is alleen mijn vraag eigenlijk normale prijzen zijn voor een nieuwe Omega.

Ik belde vanmorgen met Schaap en Citroen in Groningen ik woon in emmen dus kan niet zo even er langs lopen.

Bij Schaap en Citroen vertelde de dame aan de lijn dat ik zeker 2800 euro kwijt zal zijn voor een Omega Seamaster Planet Ocean.

Nu is mijn vraag wat uiteindelijk een redelijk aankoopbedrag is voor een Seamaster.

En ook wat een een redelijk aankoopbedrag is voor een Speedmaster.

Ik ben iemand die het liefst iets nieuw koopt.

Gr,

Klaas

Een seamaster zit je inderdaad rond de 2800 euro ook in mijn handen gehad deze week bij een juwelier, blijft een prachtklok past alleen niet echt bij mij. Je kan natuurlijk ook naar een goede 2e hands kijken er zitten hele goede jonge modellen tussen die je bijna niet van nieuw onderscheid maar toch een paar honderd euro goedkoper.

Succes met je zoektocht

Klaas,

Je kunt de website van William Wien (wwwatches.nl) in de gaten houden; hij heeft nieuwe en/of “zo goed als nieuwe” met garantie… Kun je de prijzen van verschillende modellen een beetje bekijken. Verder natuurlijk chrono24.com en de verkoop afdeling van ons eigen forum…

groet
Mark

Hallo,

Bedankt alvast.

Ik vroeg dit ook omdat je zoveel prijsverschil ziet alleen al op de 2 linkjes die je geeft.

Ook zie je verschil in diameter natuurlijk.

Gr,

Klaas

Kijk en vergelijk:

http://www.chrono24.com/nl/home/index.htm

Volgens mij kan William Wien ze nieuw leveren voor iets meer dan 2200 euro.

2250 om precies te zijn.
Alle maten leverbaar.

Ik zou dit eens bekijken. Betrouwbaar forumlid die scherpe prijzen hanteert:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,178646

hans

2 weken geleden nieuwe PO gekocht bij William, 2250 €, echt aanrader, zie geen enkele reden om bij een ‘officiële’ juwelier aan te kopen.

Inderdaad staan er een paar mooie op het verkoop gedeelte, als ik zoiets zou zoeken, hoefde ik er niet lang over na te denken…