Omega Railmaster (juni 2020 nieuw S&C)

Te koop (nogmaals) Omega Railmaster (referentie 220.10.40.20.01.001). Naast de standaard stalen band ook de originele Omega denim band + sluiting.

Alles via Schaap en Citroen nieuw gekocht in juni (horloge) en augustus (band) 2020. Nieuwprijs (list) 4.900 voor horloge en 290 voor de extra band en sluiting.

Alle specificaties op de site van Omega.

Merk en model: Omega Railmaster
Diameter: 40
Leeftijd: juni 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen (bij Arnhem)
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8806 automaat (55 uur gangreserve en COSC / METAS certificaat)
Prijs: 3.675

Geen inruil of biedingen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![IMG_0819|375x500]![IMG_0993|500x500] (upload://qgpB8sF6XIdGPEpJTQPTfmHGBQs.jpeg) (upload://jWiExFaQTWOgwFqD3B4rowRbKOl.jpeg)

17 likes

Up graag. Bieding? Proberen mag. Wil (in) ruil eventueel met cash up mijnerzijds overwegen. Een jonge Zenith, JLC, Omega of Tudor maakt een kans.

Up graag. Laatste ronde.

1 like

Upje.

Up graag.

2 likes

On hold tot en met zondag.

UP en weer beschikbaar. Damn winetasters…

Ruil of inruil - cash up en down - beperkt bespreekbaar.

1 like

En omhoog maar weer.

1 like

Omhoog graag. Voorstellen welkom.

1 like

Up graag. En eenmalig 100 euro eraf. Komende week eens wat rondkijken :face_with_monocle: wat inruil op iets nieuws doet, dus misschien binnenkort weg…

1 like