Te koop:
Merk en model: Omega Railmaster
Diameter: 39.2 mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2023
Factuur en/of certificaat: Pasjes en bewijs van Omega service (Mei 2022)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en pasjes
Verzendkosten of afgehaald: afhalen heeft de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): Hele nette staat; vrij recente service
Soort uurwerk en kaliber: Omega 2403
Vraagprijs: 2.950 euro zonder stalen band (3.350 met stalen band van Omega - ref. 1574/898)
Ik kocht het horloge in mei 2023, nadat ik een 2503.52 in wat mindere staat had weggedaan. De Railmaster lijkt echter teveel op een ander horloge dat ik heb. Dus als er een liefhebber is, mag 'ie vertrekken. Het horloge ziet er in mijn ogen heel netjes uit, maar ik vind dat voor een ander lastig inschatten. Dus filmpjes of extra foto’s zijn op verzoek verkrijgbaar. In 2022 heeft een service bij een Omega Service Center plaatsgevonden. Daarbij is ook de horlogekast aangepakt. Het certificaat van de service zit erbij. De doos is in redelijk goede staat maar begint - net als veel andere dozen uit die tijd - wat te ‘kruimelen’.
Dit horloge werd met lederen band geleverd, vandaar dat ik de stalen band als optie aanbied. Die band is in redelijke conditie, maar heeft wel wat krassen. Eventueel heb ik ook nog een nagenoeg nieuwe president band van Uncle in de aanbieding.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).