Omega Seamaster 30

Hallo Forumlezer,

Deze Omega een paar jaar geleden op Marktplaats gekocht, loopt prima, destijds €230,00 voor betaald.
Enig idee wat deze nu aan waarde heeft?

Bedankt,

Goedemorgen,

De wijzerplaat lijkt mij een “redial”. Dit betekent dat men de wijzerplaat opnieuw heeft geschilderd/opgemaakt. Ik denk persoonlijk dat het horloge niet meer waard is dan uw aanschafprijs.

Gr Goedie

4 likes

Ik ben het met @goedie eens, en de lume is ook niet heel netjes aangebracht.

Ook geen Omega kroon en geen zeepaard deksel? Ik ben wel benieuwd naar de binnenkant dan!

Ik zal hem eens open laten maken, krijg dat zelf niet voor elkaar

Ook geen schroefdeksel zo te zien. Bestaan er Seamasters met een klikdeksel? :thinking:

Het zou omdat het een redial is natuurlijk eventueel ook een heel ander model Omega zijn dan een seamaster. :thinking:

2 likes

Dat denk ik.

1 like

Jazeker… veel van de vroegere zover ik weet.
Er zit dan een rubber pakking in de caseback

@Frank14 als je aan de binnenkant van de caseback kijkt vind je alle info over je Seamaster waaronder het ref nummer

2 likes

Wijzers zijn ook niet echt des Omega. Benieuwd naar de binnenkant

Ziet ernaar uit dat hij al bijna verkocht is, dus of we die binnenkant nog gaan zien vraag ik me af.

Het zou chic zijn om wat meer info over het horloge in je MP advertentie zetten nu je weet dat er e.e.a. niet in de haak is @Frank14.

3 likes

Hallo flowert,

Meer info heb ik niet, ik krijg deze ook niet open zoals geopperd, heb sowieso de tools niet en ook niet de kennis om dit te doen.En of dit horloge aangepast of samengesteld is, durf ik niet te zeggen.
Heb inmiddels wel de gegadigden meer fotos gemaild (close up)

Gr.Frank

Ik denk dat @flowert doelt op het feit dat het een redial is.

2 likes

Zoals hiervoor aangekaart is het een redial. Je wil zoiets (mijn oude seamaster 600):

Edit: had niet goed gelezen. Denk dat het bedrag wat je ervoor hebt betaald de huidige waarde prima vertegenwoordigd.

2 likes

Bedankt, prachtige Omega trouwens!

1 like