Omega Seamaster 300m 2531.80 (The Ultimate Sleeper Watch)

Om Fratello te citeren: “A sleeper is a watch that has no significantly high price tag today but is likely to gain value or become more sought-after in a few (more) years time." Dit citaat komt uit 2018, zie: The Sleeper Watch - Omega Seamaster 300M 2531.80

Zelf heb ik het horloge in december 2023 aangeschaft en zeer recent (mei 2024) laten onderhouden bij Ron Sonders. Bon en vervangen onderdelen zitten erbij.

NB. Ik ben niet zo’n goede fotograaf en horloges vind ik extra lastig. In het echt vind ik het horloge dan ook echt een stuk mooier dan op de foto’s…

Waar ik persoonlijk erg fan van ben zijn de golfjes op de wijzerplaat en de aliminium bezel. Deze is iets ‘faded’ (maar zeker niet té). Dit geeft een chique vintage uitstraling, zonder dat het er verlseten en afgedragen uitziet. Het is ook een stuk meer onder de radar dan de ceramische variant.
Naar mijn mening is dit wat stijlvoller.

Goed. Het horloge mag dus naar een nieuwe eigenaar. Eerst maar even het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil, beide mogelijk. Bij ruil interesse in:
Tudor Pelagos 39
Omega Seamaster PO 42mm
Omega Seamaster 300

Maar liever gewoon geld zodat ik op mijn gemak zelf iets nieuws kan uitzoeken :wink:

Merk en model: Omega Seamaster 2531.80
Diameter: 41mm
Leeftijd: Nieuw gekocht op 18 april 2003 bij Berkman in Rotterdam
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2023
Factuur en/of certificaat: Pasjes en boekjes, geen factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, originele rode doos (in stijl afgebladderd), witte omdoos, blauwe rubber band en extra halve schakel.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, voorkeur voor afhaal (in Doorn)
Conditie (krassen, werking etc): Gezien de leeftijd in zeer goede staat, maar ik zou zeggen ‘Goede Staat’.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1120 (basis ETA 2892-A2)
Vraagprijs: € 2.995,-