Te koop (GEEN RUIL/INRUIL AANBIEDEN SVP)
Merk en model: Omega Seamaster 600 ref. 135.011
Diameter: 34,5MM excl. kroon
Leeftijd: ca. 1965
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec. 2022
Factuur en/of certificaat: nee,
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee,horloge komt head only (ZONDER BAND)
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor koper of afhalen in Lelystad
Conditie (krassen, werking etc): De volstalen kast is scherp. De wijzerplaat is absoluut mint. Prachtige zilveren sunburst afwerking én mooie Onyx inlay op de markers. Scherpe text. Kroontje is origineel. Er werd in 2022 een splinternieuw gegraveerd glas geplaatst. Het achterdeksel is in zeer mooie staat en toont mooi de brushing en het Seamaster logo.
Het Omega inhouse manueel caliber 601 tikt lekker weg. Het horloge heeft in 2022 een volledige service gehad, waarbij het werkje volledig uit elkaar gehaald werd en nieuwe olie aangebracht werd. Service werd bij een professional vanop het forum uitgevoerd.
Horloge wordt head-only verkocht. De bandmaat is 18mm.
Soort uurwerk en kaliber: 135.011 met inhouse Omega cal. 601 (handopwinder)
Vraagprijs: EUR 900.-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).