🔒 OMEGA Seamaster Aqua Terra 2512.30.00 / fullset / 11-2011 Duits geleverd

De Van der Gang gaat er definitief komen dus er moeten toch echt fondsen vrijkomen…heb weer veel teveel gesprokkeld afgelopen weken.

Dus kijk, verbaas jezelf, geniet stiekem en koop vooral deze werkelijk prachtige Omega AT. Door de geblauwde wijzers en indices ontstaat een zeer bijzonder lichtspel: van bijna zwart naar donkerblauw, naar echt felblauw. De datum zit op 6 uur waardoor de dial van deze AT heel goed in balans is. Volgens velen is dit de allermooiste Omega chronograaf (ja dat zeggen zelfs Speedy bezitters inclusief mijzelf) en enkelen beweren zelfs dat dit een van de allermooiste chrono’s ooit is. Vel je eigen oordeel zou ik zeggen.

Merk: Omega

Referentie: Aqua Terra 2512.30.00

Uurwerk: Omega 3301 chronometer certified met column wheel mechanisme en 52 uur gangreserve

Leeftijd: november 2011 (voor zover mij bekend de laatst geleverde serie)

Diameter: 42,2mm exclusief kroon

Inbegrepen: fullset zoals nieuw geleverd inclusief alle papieren, toebehoren en een extra schakel. Momenteel afgesteld op 20cm pols dus grote jongen die deze niet passend krijgt. Zelfs de originele aankoopnota is nog aanwezig. Completer wordt het dus niet.

Staat: in zeer mooie ongepolijste staat. Ik zie slechts 1 mini-puntje op de bezel tussen 2 & 3 en 5 & 6, maar die worden natuurlijk dramatisch uitvergroot door de foto. Om de pols niet of nauwelijks zichtbaar. Het saffierglas is uiteraard onbeschadigd en de kast + band verkeren in zeer zeer mooie conditie (zie foto’s). Uurwerk loopt natuurlijk als een trein.

Opmerking: dit is de enige die op Chrono24 in heel Europa wordt aangeboden. Daarbuiten slechts 2 te vinden waarvan 1 in Rusland, dus hij is inmiddels echt zeldzaam. Omdat hij discontinued is wordt hij kennelijk veel gezocht.

Prijs: 2.975,- inclusief goede koffie

(In)ruil: alleen een nieuwe Van der Gang :sunglasses::sunglasses:. Dus ditmaal geen MTB’s, huisdieren, pakken printpapier, seizoensplekken op de camping, maitresses etc. aanbieden aub.

31 likes

Up voor deze beauty.

2 likes

NIEUWE PRIJS = 2.950,-

4 likes

Ok. Gelijk de bodem dan maar. Voor 2.850,= wisselt deze AT van eigenaar. Beter wordt het niet mensen.

2 likes

Hier mag ook een slotje op. Wordt elders verkocht.

5 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.