Omega Seamaster Aqua Terra GROEN STAAL 2021

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Omega Seamaster Aqua Terra 220.10.41.21.10.001
Diameter:41mm
Leeftijd:Juni 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2023
Factuur en/of certificaat: rekening Schaap en Citroen, onder garantie tot 6/26
Originele doos en/of eventuele accessoires:Full set
Verzendkosten of afgehaald:Voorkeur persoonlijke overdracht, verzending risico koper
Conditie (krassen, werking etc):90/100? Horloge heeft polished center links met de onvermijdelijke haarlijntjes. Geen beschadigingen of krassen. Hele nette staat
Soort uurwerk en kaliber:8900
Vraagprijs:4250€
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Ik had niet gedacht deze in het blauw te zetten, maar hier is hij dan toch. Te veel horloges met als gevolg te weinig draagtijd voor velen, waaronder deze. Hij ziet weinig anders dan de binnenkant van een kluis. Zonde, dus wie gaat hem meer dragen?

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

WDWV-foto’s. Met deze prijs is een up vast niet nodig, maar anders binnenkort meer foto’s

36 likes

Foto’s van 5 minuten geleden

15 likes

Sorry, maar echt geen (in)ruil

1 like

Deze plaats ik ook in WDWV :grinning:

11 likes

95/100? Eén streepje zijkant kroonkant. Geen voelbare kras en zeker dragend eigenlijk nooit te zien. Op de foto echt proberen zo opvallend mogelijk te laten zien. Irl is het nada.
Eigenlijk niets noemenswaardigs te bekennen. Gewoon keurige staat.

Geen ruil (echt niet!) en alleen voor 4250€ te koop.

2 likes

Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet (in)ruilen

2 likes

verkopen eigenlijk ook niet echt, maar