Omega Seamaster Professional 300m GMT 50th Anniversary 2234.50.00

Te ruil:

Merk en model: Omega Seamaster Professional - SMP - 300m GMT 50th Anniversary 2234.50.00
Diameter: 41
Leeftijd: 2008
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Alleen afhalen ivm ruil
Conditie (krassen, werking etc): Kast aangezicht mint, onderkant lichte sporen, bracelet uitstekend tot alleen lichte sporen, clasp meerdere sporen (de onvermijdelijke krasjes/hairlines)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 1128 GMT
Te ruil tegen Omega SMP 300 Titanium Swordhand (dus a.u.b. vooral geen andere aanbieden)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Wellicht sta ik ook open voor een Tudor Pelagos (Eta only).

Inruil Helson Sharkmeister 300 Big Triangle + Date ook mogelijk.

Op dit moment is een eventuele ruil tegen een Tudor Pelagos 2-liner meer aan de orde dan tegen een SMP Titanium, hoewel de 2231.50 nog best voorgesteld mag worden omdat ik die nog niet heb gezien.

Een wristshot van afgelopen vrijdag:

7 likes

Even weer onder de aandacht brengen. Sta nog steeds open voor ruil. Mogelijke kandidaten:

Pelagos 2-liner
Planet Ocean Titanium met bijbetaling van mijn kant
Sharkdiver Titanium 38 met bijbetaling

Ik heb er eventueel ook nog een splinternieuwe SMP 2531.80 Bond band bij in originele gesealde Omega verpakking. Daarmee krijgt ie dan dit uiterlijk:

4 likes

Even stof afblazen hier…

Ik stel dit prachtige horloge beschikbaar voor ruil tegen 0.1 Bitcoin. :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik sta ook nog steeds open voor ruil tegen een Tudor Pelagos 2-liner.

Hier nog wat foto’s waaronder die ik voor mijn Avatar heb gekozen:

Het mooie lage profiel van deze klassieker, zo maken ze ze niet meer :relaxed: :

De optionele NOS SMP 2531.80 - Bond - band die ik heb liggen:

Vb:

10 likes

Hier even een recent overzichtje van wat (in)ruilmogelijkheden al dan niet met bijbetaling van mijn kant (of jouw kant in geval van de Helson’s)

Crypto in waarde van rond 0.1btc, welke munt maakt me eigenlijk niet zoveel uit mits het een beetje gangbare is en onder voorbehoud dat het niet onderhevig is aan een grote crash.
Tudor Pelagos 2-liner
Tudor Pelagos LHD ook wel benieuwd naar.
PO 42mm 2500D
PO 39.5mm ook wel benieuwd naar.
PO Titanium tot 42mm
Omega SMP 300 Titanium black or gray dial
Helson Sharkmeister 300 black/black
Helso Sharkdiver Titanium 38 blue/blue of black/black