Omega Speedmaster 105.012-66 CB

Beste HF-er,

Bij deze verkoop ik mijn Omega Speedmaster 105.012 66-CB uit 1967. Ik heb het horloge nu ruim een jaar en heb het amper gedragen. Dit vind ik zonde en daarom is het tijd om ‘m door te laten gaan.

Het horloge is in originele en excellente conditie. De kast (Centrale Boites) heeft de welbekende ‘facet lines’ die nog steeds haarscherp zijn. Verder zijn er naast wat lichte krasjes, die bij de leeftijd van een dergelijk horloge horen, geen aanzienlijke diepe krassen te vinden. Het horloge heeft een 1039 band met 516 end-links. De (zeldzame) band is ongepolijst, stretch-free en onbeschadigd. De originele DON bezel is in excellente staat. De dial ziet er ook prachtig uit en de lume is mooi verkleurd. Ook de pushers en de kroon zijn origineel.

Het horloge komt met tijdscorrecte (originele?) doos en Omega Extract of the Archives. De Speedmaster loopt perfect en heeft twee jaar geleden nog een service gehad.

Ik vraag €15.5k voor het horloge.

Ik beantwoord graag uw vragen en hoor het graag als u interesse hebt!

Merk en model: Omega Speedmaster
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1967
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2021
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald
Conditie (krassen, werking etc): excellente staat voor dit type horloge
Soort uurwerk en kaliber: 321
Vraagprijs: €15.5k
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

64 likes

Up

Up

Price drop: €15.2k

4 likes

UP

Nu ook op marktplaats aangeboden

Upje

Price drop naar €15.1k

Price drop naar €15k