Omega Speedmaster 145022 met Mitsukoshi plaat en wijzerset.

Aan alle geachte HF-leden,

Hierbij bied ik te koop aan mijn Omega Speedmaster referentie 145.022. Uit begin jaren 80 en op de correcte 1171/1 met 633 endlinks.

Hij is in werkelijk heerlijk originele en onaangetaste staat. De twee tikken op de lug rechtsboven krijg je er dus gewoon bij.
Tritium plaat in mint conditie met nul waterschade en scuffs. Tall&open S.
Caseback superscherp met de short tail Q.
Correcte bezel dot close to 70- narrow C

Aangeschaft januari 2019 en destijds van service voorzien bij W&V.
In januari 2021 naar Atelier Arens gebracht voor de modificatie. Daar opnieuw gesmeerd, ingevet etc en voorzien van nieuwe pennen(19x1.8mm voor de stalen band,20x1.8mm voor leer en een aantal extra 16mm voor de sluiting).

Verkoop het als set en de Mitsukoshi plaat en wijzerset zijn dus niet afzonderlijk te koop vooralsnog.
Het horloge wordt al een aantal maanden niet meer gedragen en ben dus zo vrij geweest ook archief foto’s te gebruiken.

Hieronder het verplichte rijtje met de feiten.
Voor verdere vragen en dergelijke ben ik te bereiken per PB uiteraard.

Merk en model: Omega Speedmaster ref 145.022
Diameter en hoogte: 42mm, 14mm.
Leeftijd: bouwjaar 1983
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Januari 2019
Factuur en/of certificaat: Facturen aanwezig
**Originele doos en/of eventuele accessoires:**neen
Verzendkosten of afgehaald: Ik prefereer face2face en anders in overleg
Conditie (krassen, werking etc): In ongepolijste en volledig originele staat met de daarbij behorende draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: handopwinder cal. 861
Vraagprijs: €5450,-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Up.

1 like

Up.

Update.
Serienummer 46xxxxxx is op '84 ipv '83 gezet.
Prijs na wissel met/op tritium plaat is €4500.
Mitsu plaat en wijzerset beschikbaar voor €750.
Cheers!

1 like

Plaat is inmiddels verkocht.