Omega speedmaster professional hesalite

Te koop Omega Speedmaster professional hesalite

Deze verkregen door (in)ruil speedmaster moet er toch aan geloven. Hij is gaaf! Het is een plaatje, een icoon en ik moest hem gewoon gehad hebben maar ik zoek toch wat anders.

De speedmaster ziet er netjes uit, heeft wat banden wissel krasjes en is verder gewoon in nette gedragen staat.

Komt uiteraard als full set, gekocht bij de S&C alles erop en eraan in de veel te overdreven doos . :relaxed:

Diameter: 42mm
Leeftijd: 2018
Papieren: full set
Verzendkosten of afhaal: afhaal geniet de voorkeur.
Conditie: 14 haarscherpe foto’s :smile:
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1861

Prijs: een hele scherpe 3450 euro ik verwacht dat hij voor dit geld in 3.2.1 weg is. Prijs is ook gewoon vast.
Inruil: geen inruil! Echt geen inruil!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

25 likes

Gereserveerd :hugs:

5 likes

En weer beschikbaar, altijd fijn als mensen je 4 dagen laten wachten en dan tot de conclusie komen om het toch niet te doen. (marktplaats altijd fun)
:-1:

4 likes

Verkocht! Thnx HF voor het platform, helaas is hij deze keer wel buiten het forum verkocht. :hugs: