Omega Speedmaster Professional MKII

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Vroege Speedy, deze werden door Omega ontwikkeld voor “Lunar surface use” doordat deze ‘modernere’ Speedy variant beter bestand was tegen extreme koude en ruw gebruik…

Merk en model: Omega Speedmaster Professional MKII

Type: 145.014
Diameter: 41mm
Leeftijd: +/- 1969
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): +/- 2019
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: afspreken
Conditie (krassen, werking etc): eerlijk gebruikt, prachtige patina, ongerestaureerd
Soort uurwerk en kaliber: Lemania 861
Vraagprijs: 2150 (vast)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Nog even wat extra foto’s van het mooie 861 caliber uurwerk en de MK2 op de originele metalen Omega 1162 band.

Het 861 uurwerk is hetzelfde als in de standaard Speedmaster Professional, het is clean en crispy zonder beschadigingen, het loopt ook voortreffelijk. De originele band is zeer netjes voor zijn leeftijd, het heeft ref. 173 aanzetten.

5 likes

uppie :wink::+1:t2:

1 like