Omega Tank Jumbo

Vorig jaar mei kocht ik deze mooie Omega Tank Jumbo van @Meistersinger, die het verkocht omdat het geen draagtijd kreeg (met toestemming van Jasper hier de link naar de advertentie van toen; mooie foto’s :grinning: https://www.horlogeforum.nl/t/omega-tank-oversize-1973/462337)
Ondanks dat ik het een prachtig model vind, heb ik het horloge sinds die tijd slechts één keer bevrijd uit de horlogedoos.
Dus nu weer te koop voor een mede-forumlid dat het horloge meer recht doet.

Merk en model: Omega ‘Tank
Diameter: 41×30
Leeftijd:50 jaar, 1973
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5/2023
Factuur en/of certificaat: certificaat van chrono24-handelaar (afgegeven aan vorige eigenaar)
Originele doos en/of eventuele accessoires: komt op mooie zwarte kalfslederen band
Verzendkosten of afgehaald: verzekerd verzenden op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat, vrij van gebruikssporen, haarscherpe kast
Soort uurwerk en kaliber: Omega 625, handwinder, 17 jewels, 21.600A/h
Vraagprijs: 575 € (hetzelfde als wat ik ervoor betaald heb)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Up up up

2 likes

En nog een paar foto’s, nu van de binnenkant.

1 like

Allez, doe eens een goed bod!!!

1 like

Wel wat reacties gehad, maar nog geen deal.
Een aantal ruilvoorstellen, maar er is in mijn horlogedoos geen plaats meer (heb ik met mezelf afgesproken :woozy_face:).

Dus blijft het doen van een goed bod over, mensen!

1 like