Het grote "Omega Only" topic

The game-versie van de film “Warriors”. Het spel kwam ongeveer 12 jaar geleden uit. Hij is sinds een paar jaar beschikbaar voor download op de PS3 en PS4. Maar het is zelden dat ik game.

2 likes

Gisteren opgehaald bij crowngaurd (Ramon).
Heel mooi en zit erg goed.

29 likes

Ik mag ook eindelijk meedoen…

26 likes

Hij is inmiddels verkocht en ik kannhet volgende over het horloge zegge:

Vette horlogekast;
Lelijke stalen band;
En tot slot is het best een zwaar horloge.

6 likes

Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind zowel de kast als de band erg mooi :slight_smile:

7 likes

Helemaal mee eens.:slight_smile:

2 likes

Iemand nog goede tips (bij voorkeur met foto) voor een nato band op de SMP Bond?

beste tip: gewoon niet doen :slight_smile:

9 likes

Ja, lijkt wel of het sinds een tijdje “in” is om de band lelijk te vinden; ineens lijkt iedereen elkaar na te praten…

Hoe dan ook, iedereens mening respecteer ik.

Maar ik vond, en vind, ook de band juist prachtig!

5 likes

Mijn vraag om natotips heeft niks te maken met het feit dat ik de band niet mooi vind, ik vind de band juist geweldig. De beste stalen band die ik tot nu toe gedragen heb!

Maar als notoir bandenswapper wil ik af en toe eens wat anders en vandaar mijn vraag om een nato.

Maar misschien heeft Erik gewoon wel gelijk … :wink:

Hij wordt er niet minder mooi door maar dit is GEEN Mitsukoshi mod…

Je hebt nou eenmaal bepaalde horloges die zich op-en-top als bandenswapper lenen, zoals de Speedmaster.

De Seamaster daarentegen is geen swapper en moet gewoon op staal. Nato’s en/of leer staan hem niet vind ik.

Maar ik laat me graag verrassen! :wink:

4 likes

Ok, wat “mankeert” er aan dan? Of alleen de rode tekst op de dial, dat die er officieel niet op hoort?

De band is geweldig. De kast is super. Het gewicht valt reuze mee in vergelijking met mijn speedmaster mk2.

1 like

I know :wink:

11 likes

Klopt, het is de “APOLLO XI 35TH ANNIVERSARY”. Die lijkt op de Mitsukoshi maar heeft de extra rode regel.

1 like

Wat @Bauhaus inmiddels zelf ook zegt… :wink:

1 like

Ah ok. Maar wel nóg mooier als je 't mij vraagt.

1 like

Even een vraagje aan de kenners.

Mijn SMP heeft een licht wisselende ‘afwijking’. De laatste twee weken liep hij slechts +6 seconden in 14 dagen voor, maar afgelopen weekend begon hij ineens 5 seconden per dag te verliezen. Zaterdag even de kroon eruit gedraaid en gelijk gezet, weer +5 seconden per dag en vanmorgen weer -5 seconden. Lijkt dus niet heel constant te zijn.

Is dit normaal/acceptabel?

Op wisselende posities weggelegd? Kan nog wel eens uitmaken… Anders even aan de timegrapher hangen ergens