Het grote "Omega Only" topic

Omega gespjes lol vandaag :blush:

Gr. Roel

15 likes

17 likes

Hoe vindt jij de band ?

Mogguh!

7 likes

Die meshband is echt top op constellation :heart_eyes:

2 likes

Ik schijn geluk te hebben dat deze ondanks het ontbreken van een fijnafstelling goed past. Verder vind ik het wel een mooie, kwalitatief goede band.

Maar blijft gek dat bij deze prijsklasse iets als een fijnafstelling ontbreekt. In mijn ogen toch vrij basic feature.

1 like

Ja klopt dat is wel ongelooflijk ! Ik bedoel eigenlijk dat ik de band niet helemaal bij het horloge vond passen…vind de klok zelf top maar de band Mwha ! Niets helemaal in overeenstemming met de kwaliteit van de rest bedoel ik eigenlijk…

1 like

Vind de band verder wel mooi en de sluiting ook wel.
Al vind ik bijvoorbeeld de band van de speedmaster que style wel mooier. Maar verder prima

1 like

Goed om te horen Haha geniet ervan !

1 like

Wow, prachtig zeg!!!
Een maanfase moet ook nog eens in mijn collectie.

1 like

Kleine vooraankondiging dat deze knaller misschien binnenkort wel eens in het blauwe gedeelte zou kunnen verschijnen… :slight_smile:


27 likes

Ik weet hoe het gaat, je wilt wel weer eens wat andes en zo. Maar deze…:disappointed_relieved:

Ik vind hem voor mezelf helaas te groot, anders had je al lang een PB gehad.

Klopt… Dit horloge is ook wel echt een van mijn all time favorites. Zal wel weer spijt krijgen, maar in dit geval gaat het eens niet om een nieuwe klok maar om een andere forse investering waar ik een gat in wil slaan. Een investering die nog net wat zwaarder weegt dan mijn liefde voor mooie horloges… En dat zijn niet zo veel dingen… :wink:

Ik heb met bewondering naar jouw Omega gekeken. Mocht je deze weg willen doen, kun je mij dan wat meer specs geven? Sta je open voor inruil? Ik wacht je reactie graag af, wel genieten van zo’n mooi horloge!!
Met groet, RienW

Oeps, had een PB moeten zijn, sorry

2 likes

12 likes

Vandaag mee in de Celebes zee

32 likes

14 likes

Verveelt nooit😋

14 likes

Al sinds binnenkomst nagenoeg onafgebroken gedragen en dat blijft ook nog wel even zo :wink:

13 likes