Het grote "Omega Only" topic

Valt nog wel mee hoor die 16mm :call_me_hand:t2:

7 likes

Even een Bond kijken met de Bond om. En he, hij draagt dezelfde :wink:

6 likes

Nog niet zo lang geleden kwam ik in het bezit van een mooi uitziende maar niet lopende Omega Quartz. Omdat er nogal wat speling in de kroon zat dacht ik dat reparatie niet lonend zou zijn. Mijn vaste juwelier dacht daar anders over en kwam vanmorgen met een redelijke prijsopgave. Binnenkort kan ik het ophalen en heb ik ook een Omega om de pols! Dit horloge is samen met een 50 jaar oud Oriënt horloge (zie mijn bijdragen elders op het forum) vele jaren ongebruikt op een vellige plek bewaard gebleven.

Op de foto is het horloge te zien, helaas heb ik momenteel geen duidelijke foto, maar die volgt binnenkort.

Op de wijzerplaat staat alleen het (opgelegde) Omega hoefijzer met daaronder “Omega” en “Quartz” en natuurlijk Swiss Made vermeld.

Bouwjaar en typenaam is mij niet bekend. Het uurwerk is van het type waarbij de urenwijzer snel verstelt kan worden.

Mocht iemand nog meer weten over deze Omega dan hoor ik dat graag.

8 likes

Zo tevreden met mijn NA :+1:

29 likes

Dat snap ik!

1 like

ook hier even een foto posten, gewoon omdat het kan. Wat zijn het toch geweldig mooie horloges die PO’s.

14 likes

Ebony and Ivory live together in perfect harmony.

:smile::+1:

33 likes

Vandaag een oudje van 2006.

7 likes

Ga ik hem tóch wegdoen, die kleine?

2 likes

Mijn favoriet. Geweldig ontwerp, heel comfortabel en zowel tijd als chrono prima afleesbaar. Hij blijft ook mooi en dat wil in mijn geval wat zeggen… :wink:

18 likes

Bluuftook een mooitje ey

1 like

Fotootje op het strand met de SMP non bond in z’n natuurlijke omgeving. Die faded bezel wil nog steeds maar niet lukken…:wink:

15 likes

:+1:

12 likes

Toppertje in deze kleurencombi.

De blauwe Lume is echt heel mooi , het groen van de minuten wijzer valt nu niet op…

Crappy lume shot :sweat_smile: , groen wel beter te zien.

6 likes

Die speedmaster… ooit komt-ie er. Prachtig hoor, mooie foto ook!

11 likes

12 likes

13 likes

Groeten
Rutger

7 likes