Het grote "Omega Only" topic

HF ontwikkelt zich op dezelfde manier. Wekelijks komen topics voorbij over beleggen in horloges en vragen over waardestijgingen etc.

De markt verandert en dit is een resultaat.

2 likes

En dat is erg jammer. Handelaren krijgen makkelijker een Daytona dan een particulier (en ik gun iedereen z’n omzet/winst/marge daar gaat 't niet om) maar het blijft raar. Alle limited 60th anni modellen die Omega heeft aangekocht worden denk ik voor 85% gekocht voor de doorverkoop. De andere 15% legt ze weg in de verzameling en misschien 1% van die 15% gaat 'm dragen.

1 like

Idd heel erg jammer. Ik koop horloges om te dragen, alleen dan kan ik ervan genieten.

Zag vandaag dat Juwelier Van Willigen in Den Haag de nieuwe limited Railmaster heeft. Voor de liefhebber!

Echt? Morgen maar eens een stukje fietsen. :thumbsup:

Luidt de smoes die je naar je vrouw toe gebruikt om eens ff lekker die Railmaster te gaan bekijken :wink:

Veel kijk- en pasplezier!

Welterusten allemaal.

1 like

Geen smoes nodig. Als wij vanaf waar wij wonen naar het centrum fietsen, komen we meestal over het Noordeinde/de Hoogstraat. Dan ben ik haar meestal kwijt in een aantal mode- en/of schoenenwinkels.
Aangezien ik daar niet altijd zin en energie voor heb, fiets ik vaak alvast even door om een paar minuten aan de ramen te likken bij de S&C en Van Willigen. :thumbsup:

2 likes

Mogguh!

Gr. Roel

12 likes

Ha, ha!! Als wij een stad ingaan, laten we elkaar eerst een uur vrij en spreken we af elkaar weer ergens te ontmoeten daarna. Zo kan zij rustig tassen, oorbellen en schoenen bekijken en ik de “dealers” opzoeken (zoals m’n vrouw ze noemt). Lekker rustig zo…

Grt. Marco

3 likes

Genieten in het zonnetje :champagne:

18 likes

13 likes

Even een oudje om.

8 likes

Op Bali dus een oud Balinees gerecht : Surf and Turf :smile::+1:

21 likes

Selamat makan :+1:

3 likes

Wie o wie heeft een goed en goedkoop adres voor de NATO straps voor de Speedmaster Professional. Ben al een tijdje op zoek.

strps.nl heeft voordelig geprijsde nato’s.
Heb er zelf nog nooit wat gekocht. als je de nato die bij de HFLE17 komt niet meetelt.

2 likes

Thx. Heb er net naar gekeken. Ziet er goed uit en betaalbaar.

1 like

En als je wat anders zoekt kan je ook kijken bij


Mooie bandjes voor mooie prijzen.

Blijf genieten van deze Panda :panda_face: :white_circle:️:black_circle:️:white_circle:️

25 likes

Hier zijn neefje!

28 likes