Het grote "Omega Only" topic

16 likes

Een Omega Tintin met een paar van m’n beste whisky’s!

10 likes

19 likes

22 likes

Stoppen nu hè Adriaan, begin spijtgevoelens te ontwikkelen bij de
Mark 2. :thinking:

2 likes

Nog maar een paar te gaan Frits…

Omega Speedmaster Professional Man on the Moon

12 likes

Wat een lekker ding die Globemaster. En in het wit spettert hij gewoon van het scherm af!

Wil ik ook hebben…!

1 like

19 likes

Dat is dus een super fraaie racing strap. Zou ik u mogen vragen (smeken!) waar je hem hebt gehaald. Alvast bedankt… Btw de Tintin is in mijn ogen nog steeds een van de mooiste speedmasters, heb er namelijk zelf ook eentje. Nog niet gedragen evenwel. Komt nog.

Hi Nick4u2, daar is horlogeforum voor toch :wink: Kijk op Watch-Band-Center en zoek naar de Campagnolo Red strap, je hebt ze in verschillende maten. Zonde om de TinTin niet te dragen!

21 likes

Nooit zo aandacht gegeven aan de Omega Constellation, maar door toeval er een aantal keren vandaag tegenaan gelopen op het forum, en wat een mooi horloge! Heeft me oprecht aan het twijfelen gebracht of ik voor een Rolex DateJust moet gaan … iets om over na te denken de komende tijd … :heart_eyes:

3 likes

Fijne unit hoor!

4 likes

Voor @Svennos

5 likes

Staat hem goed tussen de Hendricks en Tanqueray Nr 10, :ok_hand:t2:

1 like

… en het boek “Koken voor Mannen”.

1 like

Beste mensen. Aller eerst de beste wensen voor 2018!!!
Dan de belangrijke zaken :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als het goed is heb ik twee horloges die de doos gaan verlaten. Nu zit ik te denken aan een nieuwe Seamaster aqua terra op rubber. De 38mm of 41mm.
Maar heeft iemand al ervaring met dit model? Ben erg benieuwd. Heb al wel gehoord dat het rubber erg soepel draagt. ( dit in tegenstelling tot mijn verkochte Calibre de Cartier diver, die veel te stug was)

Hier wat plaatjes…

6 likes

16 likes

Mijn eerste Constellation (en eerste chronometer horloge). Het is een 168.0055 uit 1972. Hij heeft een nieuw glaasje nodig maar loopt nog erg netjes.

14 likes