Het grote "Omega Only" topic

Heeft helemaal niets met Omega te maken :wink: maar ik geloof dat ik een Sea-Gull “ED63” ga aanschaffen om te kijken hoe mij zo’n chrono om de pols bevalt. Nu rest alleen nog de vraag; met welke opties … :wink:

Heeft het ook niet, maar in mijn ogen is en Speedmaster pro wel the grail…

1 like

Nieuw bandje voor de Seamaster. Eerst donkere croco, nu wat sportiever.

13 likes

Mooie band! Betere kleur wat mij betreft

1 like

Speedmaster Professional Man on the f***ing Moon

20 likes

Dit is de juiste combinatie :slight_smile:.
Mooi!

1 like

Alleen nog een paar brogues ipv sportschoenen en het plaatje is compleet.

1 like

Yes sir!

17 likes

Casual look today.

Super mooi, die gaat hier ooit ook komen, eenvoudig en stijlvol :slight_smile:

1 like

Poging tot macro met een iPhone en een horlogemakersloep.

This man and his watch… :sunglasses:.

8 likes

Is dat boek de moeite waard? Staat ook nog op mijn lijstje namelijk :slight_smile:

1 like

Ja en nee. Het boek is heel mooi. Kwalitatieve foto’s en dito horloges. De meeste mensen die aan het woord komen spreken me echter minder aan. Desalniettemin vind ik het mooi om te lezen waarom mensen een specifiek horloge dragen.

Ik vond het niks. Foto’s wel prima, berhalen echter weinig interessant. Vooral mensen uit de direcye omgeving van de schrijver.

Kunnen die weer dan? Wat mij betreft wel trouwens, ben de Bommels gewoon blijven dragen…

Ik ook. Al sinds de middelbare school. Op enig moment kwam er alleen Floris voor te staan.

1 like

Ja, hier ook, bij meerdere trouwens…

Het was goed vertoeven vandaag in het mooie Antwerpen. En natuurlijk heerlijk horloges kijken bij de diverse mooie juweliers die de stad rijk is.

16 likes

Klaargelegd voor morgen (bezig met datum wisseling). Binnenkort misschien een Omega erbij😀.

22 likes

Welke omega?:grin::+1:

1 like