Het grote "Omega Only" topic

Uiteindelijk wel ja :pensive:

13 likes

Fijn Oud & Nieuw!

21 likes

Iedereen trouwens eens dat links blijft en rechts mag gaan? Het liefst zou ik ze beide houden maar dan is bijvoorbeeld een combi seamaster + speedmaster misschien iets veelzijdiger.

1 like

Eensch ! maal twee.

1 like

Rechts houden (en eventueel de band die hoort bij de 2254 zoeken)!

2 likes

Als ik ze beide hou, gaat die (1610/930) band er zeker komen. Ik zou die dan wel eerst op de ceramic doen :wink:

10 likes

Sterkte, maar komt wel goed!!!

1 like

Dat zeker, thx Hans

1 like

Vervelend, maar geen reden voor paniek. 1120 is een vrij eenvoudig uurwerk volgens mij. Écht duur wordt het nooit, al is dat altijd een relatief begrip, begrijp ik. Niks aan te doen. Houd je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd.

1 like

Dat is een tegenvaller zeg. Balen :frowning:

1 like

Het 1120-uurwerk is inderdaad nog relatief eenvoudig! Hij gaat na de carnaval hier in Limburg naar Leon Martens in Maastricht (Omega Servicepunt). Ferrie Schweitzer gaf aan het te druk te hebben. Ik moet dus even geduld hebben en dan gaat ie naar een Omega Servicepunt. Telefonisch gaven ze al aan dat ze het horloge goed onderzoeken en vervolgens een prijsopgave en plan van aanpak geven. Mocht het iets kleins zijn, dan hoeft het geen duur grapje te zijn.

Ik hou jullie zeker op de hoogte :wink:

2 likes

Flinke tegenvaller inderdaad. Is helaas een mindere kant van deze hobby, maar hoort erbij! Binnenkort zal die weer op mijn pols te vinden zijn. In de tussentijd de andere horloges maar wat meer aandacht geven :sunglasses:

1 like

Hier ook even…crosspost…fijne dag!

16 likes

Schaamteloze kruispost… als compensatie omdat ik deze zo weinig draag……en omdat mijn laatste foto hier alweer even geleden is.

13 likes

Mijn enige horloge momenteel…
Hopelijk snel gezelschap erbij :sunglasses:

16 likes

Stil hier…dan nog maar eentje :+1:

15 likes

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

18 likes

Wat zijn momenteel de nieuwprijzen voor een Omega Seamaster 300 met zwarte ceramic bezel? Automaat / Quartz