Het grote "Omega Only" topic

5 likes

Hij ziet er op zich netjes uit voor zover je dat van deze foto kunt zien. Zit de bracelet erbij?

Jazeker. Ook doos en papieren en extra 12m garantie. 1989

Geen allemansvriend maar wel tof!

Moeilijk om een prijs op te zetten.
Gewoon kopen als je 'm echt mooi vind!

Wel heel mooi eigenlijk en geen “alledaagse” Speedmaster, succes met je besluit!

Als de band er bij zit is dat denk ik wel een vrij nette prijs. Maar zoals @Bauhaus zegt is het geen courant model dus doorverkoper is misschien wat lastig.

1 like

Er staat er een op Chrono24 voor 1850 ex verzenden, maar vanaf die ene foto die je postte lijkt die van jou mooier.
Maar zoals reeds genoemd, als je hem weer wilt verkopen is het maar de vraag of je er hetzelfde voor terugkrijgt.

Die is zonder bracelet dus zou wat goedkoper moeten zijn.

Thanks voor de feedback. Ik ga hem laten liggen denk ik.
Heb een haat/liefde verhouding met Reduced. Steeds vind ik ze onweznelijjk mooi en steeds weer gaan ze weg omdat ze te klein ogen op mijn pols :roll_eyes:

Deze zal een dezer dagen in het blauwe gedeelte verschijnen, tot die tijd om de pols.

3 likes

Vraagjes over de 41,5mm Seamaster AT ( 8500 ).
Deze ; 231.10.42.21.03.003
1 ) Heeft deze een goede screw down crown ?
2 ) Centerfold van de bracelet zijn PCL. Zijn die erg krasgevoelig ?
3 ) Het 8500 uurwerkje is BOM proof ? Service duur ?
4 ) Hij schijnt ook tot 15000 Milgauss te zijn ?
5 ) Hoe moet ik die 8500 inschalen vwb uurwerk ? Tov ETA & Tudor ( inhouse ) & ‘Oudere’ Rolex uurwerken ?

1 t/m 4: ja
5: uurwerk is technisch eigenlijk superieur aan alles wat je noemt.

3 likes

7 likes

Vandaag nog maar eens deze.
Blijft mijn favoriet

En onlangs is deze chrono er ook bij gekomen.
Gekocht van de eerste eigenaar.

17 likes

Qua krasjes valt dat best mee. Deze heb ik nu 2 jaar, afwisselend met andere gedragen.

4 likes

Bedankt voor de info. Hoe draagt hij ? Topzwaar ? Jij hebt zo te zien diegene met de geel/zwarte secondewijzer. Was dat een bewuste keus ? Ik neig naar de blauwe. Uurwerk zal wel gemakkelijk binnen COSC lopen denk ik ?

De mooie PO (plaatje van gisteren sorry)

12 likes

Zie ik daar op de achtergrond een zelfgemaakte winder?

1 like

Ja inderdaad ik heb er verschillende :grin:

Wel eens een sluiting met fijnafstelling overwogen, maar hij past gewoon perfect.

8 likes