Het grote "Omega Only" topic

Op eBay koop je ze net onder de 200€…

2 likes

De Conny blijft prachtig :ok_hand:

En mocht ie ooit weg gaan dan houd ik mij graag aanbevolen :+1:

1 like

Begrijp dat gevoel, heb een Speedmaster, een Sub en een Gmt, de laatsten beide op maxi case. Als ik een bepaalde activiteit verwacht op een bepaalde dag zal ik meer grijpen naar de Sub en de Gmt dan de Speedmaster. Waarom? Gezien de functie van die desbetreffende horloges zijn de Sub en de Gmt steviger dan de Speedmaster, ze kunnen dus meer hebben. De Speedmaster is een fijner horloge en heb altijd schrik voor beschadigingen. Dus beide Rolexen krijgen meer draagtijd. De Speedmaster beetje voor “speciale gelegenheden”. Heb ook een Mark II, die kan ook wel iets hebben, da’s een brok staal om je pols.

1 like

Heb er een voor 150 is nieuw vrg han

Ben benieuwd !!

10 likes

Geinig, een Omega nato pop-up store in Parijs.

5 likes

Morgenochtend vroeg in Istanbul ( Sabinye ) kijken of de blauwe Omega AT ( Master 8500 ) in 41,5mm er nog ligt…dan maybe…@ € 2525,-- ! :wink:

Foto is van vorige week Vrijdag op diezelfde locatie.

10 likes

voor dat bedrag zou ik’m ook niet laten liggen nee :wink:

1 like

Zwaar goedkoop! En zwaar onscherp :stuck_out_tongue:

1 like

Heren hierboven lees aub dit draadje even vanaf gegeven weblink even tot 1 dag erna :wink:

Hier ; Voorraadmodellen Rolex @ Schiphol

1 like

Toch ook maar weer eens een reisje richting Turkije boeken :slight_smile:

1 like

Ik heb hem de blauwe Omega Seamaster AT 41,5mm ( Master co-axial 8500 ) !! Super blij mee. Pics volgen zodra ik weer in NL ben :wink:

8 likes

Van harte! Superdeal

1 like

Lekker bezig! Prachtig horloge!

1 like


Deze dan nog maar is vandaag…

7 likes

Fijne vrijdag!

13 likes

Sta nu ruim buiten Schiphol met mijn eerste en verse Omega :wink:

5 likes

Ben thuis…zo mooi :wink:

36 likes

Deze vandaag! Maar vanwege de aanschaf van een andere Omega gaat deze dit weekend in de verkoop… keuzes keuzes :smile:

15 likes

Wat een horloge man! WOW…gefeliciteerd!! :slight_smile:

1 like