Het grote "Omega Only" topic

Geweldig. Ik vind hem voor een tikje groot voor mijn eigen pols (heb een witte gehad), maar dit is een van de mooiere ‘beach to boardrooms’.
Ik zou nog wel eens de 38,5 willen proberen.

1 like

Ik heb een polsomtrek van 20,5cm dus :wink:

Dan is dit een topper natuurlijk!

1 like

Van de circa 14 horloges die ik heb is niks onder de 41mm. En de grootste 53mm ( G-SHOCK ).

22 likes

Crosspost ,fijn weekend .

14 likes

Zeer mooi, echt niet alledaags horloge. Beetje jaloers…

1 like

Gefeiciteerd👍🏼 Erg mooi!

1 like

Guilty pleasure vandaag…

En het oudje weggebracht voor full service, iemand zo’n rode wijzer al eens gezien? Ik heb in elk geval een nieuw setje besteld:

Gr. Roel

6 likes

Dragen nog niet band moet nog op maat door de Omega dealer. Naar kijken wel…zo mooi :wink:

( Excuus voor de evt. stofjes en fingerprints. Quick GSM shot ).

18 likes

Heel mooi maarruh…koop een goed schroevendraaiertje en doe het zelf. Absoluut geen rocketscience en als het misgaat (krasje) doe je het zelf…ipv de ietwat onhandige zaterdag hulp bij de dealer :sunglasses:

4 likes

Je kan er ook 100 euro winst op maken. :wink:

Mika

3 likes

Deze heb je op de airport gekocht toch? Ivm tijdgebrek of wat is de reden dat ze de band niet direct op maat gemaakt hebben?

1 like

Yes en tijdgebrek.

1 like

Welke maat schroevendraaier heb ik hier voor nodig?

Edit: voor een speedmaster band bedoel ik eigenlijk.

En in de wolken dus???

1 like

1.6 of 1.8 en ik gebruik zelf de zgn “hollow ground”/ platte schroevendraaier.

3 likes

Dank je, toevallig iemand een goede tip voor een setje met een fijne prijs kwaliteit verhouding? Die bergeons vind ik net wat te gek voor hoe vaak ik ze gebruik, die van de action, tja…

En daar zit juist de crux. Goedkope setjes doen net niet wat ze moeten en breken sneller (lees krassen).
Na veel goedkope setjes toch maar wat duurdere gekocht. Maar kunnen ook breken maar wat minder snel.

1 like

Beter 1 goede 1.8 kopen dus?