Het grote "Omega Only" topic

Tooltje kun je op monsterwatches.nl bestellen. Bestel er ook maar een voor mij Maurits. Scheelt weer verzendkosten.

Hieronder de link:
http://www.monsterwatches.nl/product/bandentooltje/

1 like

@RLC Als jij dan die kist voor mij besteld, hebben we een deal! :kissing_heart:

Seamaster Bond uit 1996 vanavond

13 likes

Mijn Seamaster Bond midsize quartz op een terrasje voor bevrijdingsdag. Nu op bijna zwarte Perlon, maar het is echt blauw.

6 likes

Zo iconisch :heart_eyes:

11 likes

13 likes

Speedy op een nieuw bandje van strps gezet, blij met het resultaat!

10 likes

Prachtig bandje :ok_hand: …Zoiets zoek ik ook nog…strps.nl?

Al gevonden :+1:

1 like


Ook hier maar weer eens iets posten! Recent een (niet originele) rubber bandje gekocht om te proberen, draagt (vooral met warm weer) heerlijk comfortabel.

14 likes

Waar heb je deze vandaan?

Als je een 22mm zoekt heb ik er waarschijnlijk nog wel ergens eentje liggen.

1 like

Lijkt wel beetje op origineel…toch geen nep Omega bandje :thinking:

4 likes

Thx voor de tip! Ik ben echter aan het kijken voor een mooie rubberband voor mijn SMP 300m en die moet 20 mm zijn.

2 likes

Deze stond al lang op mijn lijstje, en nu kunnen verwerven uit een ruil met @anon48385240EV


22 likes

Mooi man, staat je goed!

2 likes

De Dark Side is groot, maar draagt toch kleiner dan ik verwachtte op basis van z’n 44,25mm omvang.

Bij nameten blijkt het van boven naar beneden maar iets van 41,5mm te zijn. De rest zit dus in de breedte van de crownguard. Lug to lug 50mm gaat ook nog wel voor in het weekend.

Plaatje dan nog maar:

24 likes

M’n twee Omega’s

32 likes

22 likes

Nog maar eens…

17 likes

Ik was serieus aan het voorsorteren op de DSOTM maar het werd onverwachts toch een GMT master II. Soms doet het nog wel een beetje pijn als ik jouw foto’s langs zie komen. Echt heel mooi!

2 likes